naczynka - pomocy

1. Data: 2002-11-09 23:22:36

Temat: naczynka - pomocy
Od: "pietr" <t...@m...2a.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasciwie troche mi glupio, ze bedac chlopakiem, pisze na te grupe.
No ale coz, czasy sie zmieniaja.

Moja dziewczyna uwaza, ze wygladalbym znacznie lepiej, gdybym sie pozbyl
naczynek wokol nosa
(zanim mi o tym nie powiedziala, nie wiedzialem o ich istnieniu).
Nie mam zadnych pajaczkow, po prostu nos jest czerwony na skrzydelkach.

Mysle o usunieciu tego laserem, ale mam kilka watpliwosci :
- czy to prawda, ze to bardzo boli i nie da sie znieczulic ?
- czy laser usunie to podskorne zaczerwienienie ?
- jak dlugo trwa "rekonwalescencja" ?

Z gory dzieki za wszelka pomoc,

Piotrek

1. Data: 2002-11-09 23:33:59

Temat: Re: naczynka - pomocy
Od: "+Protz+" <proc@naserwerze:wp.pl!> szukaj wiadomości tego autora

co nam tu "pietr" <t...@m...2a.pl> napisał :

> Wlasciwie troche mi glupio, ze bedac chlopakiem, pisze na te grupe.
> No ale coz, czasy sie zmieniaja.

kolo, wyluzuj. Masz problem z naczynkami i dobrze trafiles.

Ja Ci nie pomoge, ale na pewno ktos tak. :)

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-11-10 10:48:19

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

naczynka mozna usunac laserem, Zabieg nie jest specjalnie bolesny, moze
wystepowac pieczenie, Nie mozna sie znieczulac w wypadku usuwania naczynek,
poniewaz znieczulenie spowodowalo by zmiane zabarwienia naczynek, co
uniemozliwilo by zabieg. Przed zabiegiem jest nakladany zel, ktory powoduje
zmniejszenie dyskomfortu podczas zabiegu. Bo zabiegu jest zaczerwieniene,
ktore znika na drugi dzien. naczynka (naczyniaki, rumienie) wchlaniaja sie
do 6 tygodni. Zabieg trwa okolo 30 min, koszt od 250 zl, w zaleznosci od
powierzchni. Najlepiej gdyby Ci sie udalo znalezc laser Versa pulse, ktory
jest stworzony specjalnie do leczenia naczynek-efekt gwarantowany. Dla
lepszego efektu zabieg mozna powtorzyc. Mozna tez pozniej stosowac 3
miesieczna kuracje, skladajaca sie z odpowiednich lekarstw, ktora spowoduje
wzmocnienie naczyn.

pozdrawiam
Dorita

1. Data: 2002-11-11 16:13:10

Od: Dorota Szuba <d...@x...ifj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorita wrote:

> lepszego efektu zabieg mozna powtorzyc. Mozna tez pozniej stosowac 3
> miesieczna kuracje, skladajaca sie z odpowiednich lekarstw, ktora spowoduje
> wzmocnienie naczyn.

a orientujesz sie moze, jakie zielska warto pic przy sklonnosciach
do rozszerzajacych
sie naczynek?

Dorka

1. Data: 2002-11-12 21:04:49

Od: "nirmana" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli masz rumien wokolo nosa to trzeba to odroznic od dolegliwosci typu
popekane naczynka a poczatkowe stadium tradzika rozowatego,ktory to o dziwo
nie charakteryzuje sie wcale pryszczami na poczatku rozwoju a
rumieniem....wlasnie cos takiego przezylam i sama wyleczylam....mimo wlasnie
takiej diagnozy pani dermatolog...
Na poczatek radze cio stosowac kremi Erisa - w kazdej aptece- na rozrzerzone
naczynka,nawilzajace rano i wieczorem a bez niepotrzebnej ingerencji lasera
minie c to po ok 2-3 mcach...powodzenia
aha koniecznie zazywaj rutinoscorbin, wit c -zapobiega rumieniowi i pekaniu
naczynek:)
Nirmana

1. Data: 2002-11-17 19:53:40

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a orientujesz sie moze, jakie zielska warto pic przy sklonnosciach
> do rozszerzajacych
> sie naczynek?
>
> Dorka

]dobra kuracja na naczynka stosowana przez 3 miechy to:

-calcium dobezilate
-detralex
-aescin

niestety wszystko to jest na recepte i ten zestaw kosztuje 120 zl

Podkręcanie rzęs
Dermika Mat-B
witam !
dezodorant AA