nadmierne nocne pocenie

1. Data: 2004-12-05 19:18:56

Temat: nadmierne nocne pocenie
Od: "Sławek Ś." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich, od jakiegos czasu budze sie rano zlany potem, poszełem do
lekarza i wysżło mi z krwi ze mam za dużo TSH i za mało żelaza i B12,
lekarz wysłał mnie do endokrynologa (wolne miejsca z NFZ w lipcu :o) i na
dodatkowe badania krwi utajonej które wyszły dodatnio, tak że wynika z tego
ze oprócz tarczycy mam również problemy z układam trawiennym (może wrzody?)
w takim razie moje pytanie jest takie z czym może być związane owe
nadmierne pocenie bo jest to dla mnie dość niezrozumiałe jak na razie, a
drugie jakie badanie dodatkowe moze teraz wykonac lekarz w związku z tą
krwią utajona?mam 25 lat, czuje sie w miare dobrze choć czasem troche jakby
osłabiony jestem.
Pozdrawiam i z góry dzieki za jakies konstruktywne opinie.

2. Data: 2004-12-05 20:53:24

Temat: Re: nadmierne nocne pocenie
Od: "Michal_3city" <mr_majkel@usun_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek Ś." <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> witam wszystkich, od jakiegos czasu budze sie rano zlany potem
mam 25 lat, czuje sie w miare dobrze choć czasem troche jakby osłabiony jestem.

Hm.. straszyc nie ma co -ale niech lekarze porządnie cie zbadają.. masz moze opad
wysoki?? moze niech na poczatek prześwietlenie klatki piersiowej ? jakieś
powiększenie węzlów chlonnych??

mam deja vu

Michał (nie lekarz)

3. Data: 2004-12-05 23:55:44

Od: "Sławek Ś." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jestem pewien jeśli chodzi o opad ale w badaniu krwi to tam było coś w
tym stylu i jednostką był bodajże czas(w godzinach? albo ilosc mm na/godz.)
i wynoisił 1 to chyba najnizsza wartosc

prześwietlenie klatki robiłem 2 miechy temu a z węzałami, nie wiem w jakich
miejscach są (pod pachami zero zmian)

Szukam ankiet medycznych...
mroczki przed oczami
Rezonans komputerowy a szumy w uszach