nadzór budowy domu przez "Archipelag"

1. Data: 2004-10-06 09:07:11

Temat: nadzór budowy domu przez "Archipelag"
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie grupowiczów.

Czy ktoś może korzystał z usług biura projektowego "Archipelag",
ale nie chodzi mi o zakup projektu, tylko o budowę domu i nadzór nad nią?
Głównie chodzi mi o ich rzetelność,
Czy po skończeniu budowy lub w trakcie były jakieś nieporozumienia, czy byli
otwarci na sugestie.
Jak się z nimi współpracowało i czy efekty są zadowalające?
Czy pracują w miarę czysto, czy tez zapaskudzą podwórko wapnem i odpadami z
budowy, że trzeba będzie wymieniać wierzchnia warstwę ziemi?
Czy radzą sobie w miarę sami, czy oczekują intensywnej współpracy ze strony
zleceniodawcy dzień w dzień.
No i czy nie kantują na materiałach, typu - belki dachowe cieńsze niż
powinny być itp.

Sowa

1. Data: 2004-10-06 10:29:51

Temat: Re: nadzór budowy domu przez "Archipelag"
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie grupowiczów.
>
> Czy ktoś może korzystał z usług biura projektowego "Archipelag",
> ale nie chodzi mi o zakup projektu, tylko o budowę domu i nadzór
> nad nią?[...]

Będzie Ci łatwiej znaleźć taką osobę na pl.misc.budowanie.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-10-06 10:45:57

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:ck0hlm$fqg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Będzie Ci łatwiej znaleźć taką osobę na pl.misc.budowanie.
O, dzięki. :-)

Sowa

sedes ws pion kanalizacyjny
Nowy serwis ogłoszeniowy