największy oszust MAriusz Sumka

1. Data: 2011-10-27 13:25:12

Temat: największy oszust MAriusz Sumka
Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

niedawno zleciłem Panu Mariuszowi Sumce ułożenie około 50 mb kostki.
Dzisiaj tego strasznie żałuję i jestem stratny niesamowite pieniądze
na tej "współpracy". Kostka po dwóch dniach prawie wszedzie sie
zapadła. zamiast odpowiedniej podbudowy pod kostką była zwykła ziemia,
a pieniądze na materiał były należycie wypłacone. Prace trwały bardzo
długo, a o zakończenie ich w planowanym terminie musiałem kilka razy
dziennie dzwonic czesto wogóle bez skutku. Pan Mariusz już na samym
początku wybiera pieniądze a z tego co słyszałem to i ludziom nie
płaci więc dlatego taka mizerna robota. W każdym bądź razie nie
polecam WOGÓLE tego ala fachowca. strata czasu i pieniędzy. Jeśli by
ktoś chciał to mogę polecic druga, rewelacyjną, tanią i dokładną
ekipę, która szybko i solidnie poprawiła fuszerkę Mariusza Sumki.

2. Data: 2011-10-27 16:53:22

Temat: Re: największy oszust MAriusz Sumka
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...
[...]

A, co to może grupę obchodzić?
Z tego rodzaju duperelnymi pracami radzimy sobie doskonale.

Pozdrawiam praktycznie
skryba

3. Data: 2011-10-28 00:47:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 15:25, m...@w...pl wrote:
> (...) Jeśli by
> ktoś chciał to mogę polecic druga, rewelacyjną, tanią i dokładną
> ekipę, która szybko i solidnie poprawiła fuszerkę Mariusza Sumki.

To nie jest sprytne, to jest po prostu żałosne.

4. Data: 2011-10-30 08:41:31

Od: "Hanna Cz." <chaniac@USUN_TOop.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dobrze że są takie wypowiedzi, należy się przed takimi fachowcami
ustrzec.
.googlegroups.com...

5. Data: 2011-10-30 13:42:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:c4c9112c-f9cb-4a08-a227-06bf9496a7fd@
s7g2000yqa.googlegroups.com...

> To nie jest sprytne, to jest po prostu żałosne.

Po pierwsze odpowiadaj pod, a nie nad.
Po drugie - dlaczego mam wierzyć komuś, kogo nie znam, może to
konkurencja pana Sumki? Jak widać na końcu jest propozycja ekipy
polecanej przez wątkodawcę... Potrafisz ocenić rzetelność tej
informacji?

6. Data: 2011-10-30 19:47:53

Od: "mirzan" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):
Potrafisz oceni=E6 rzetelno=B6=E6 tej
> informacji?

Ja potrafię. Pisze tę wiadomość jakiś oszust,taka sama wiadomość pojawia się
na forach ogrodniczych co parę miesięcy.Ten Sumka może w ogóle nie istnieje,
Próbuje sobie podstępem napędzić klentów. Pewnie poda adres do swojej firmy,
chytrusek jeden.A co to za firma,co go na ogłoszenie nie stać,tylko kombinuje.

Tergi Ogrodnicze Łódź Skierniewice
Dla dyniarzofili
daglezja i silne wiatry
Boisko szkolne