naklejka na samochód

1. Data: 2005-06-21 15:18:07

Temat: naklejka na samochód
Od: TAZ <j...@5...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

2 tygodnie temu kupiłem samochód i zdążyłem już załatwić sobie kartę
parkingową i warszawską N+, teraz jeszcze nakleiłbym ten niebieski znaczek
z ludkiem na wózku ale nie wiem gdzie takowy załatwić. Tam gdzie
załatwiałem papiery, o których wspomniałem nic mi nie napomknęli o takiej
naklejce a widuję samochody posiadające takie.
--
.-. .-..-..-..-..-..-..-. registered user nr 373367 _
| |__ | || .` || || | > < Jacek Maria Jackowski *TAZ* ('v')
`----'`-'`-'`-'`----''-'`-`jackowski[AT]jabber.org|g
g:1935481 //-=-\\
http://jacek.jackowski.net.pl (\_=_/)

2. Data: 2005-06-21 15:34:13

Temat: Re: naklejka na samochód
Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

teraz jeszcze nakleiłbym ten niebieski znaczek
> z ludkiem na wózku ale nie wiem gdzie takowy załatwić.

powinni wydac razem z karta ta naklejke i ona teraz ma kolor bialy :-) ale
moze sie okazac ze w roznych wojewodztwach sa ich rozne kolory.
anka
_______________

www.kosmetycznykram.pl zapraszam
> [...]
> naklejce a widuję samochody posiadające takie.
> --
> .-. .-..-..-..-..-..-..-. registered user nr 373367 _
g:1935481 //-=-\\

3. Data: 2005-06-21 15:59:29

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TAZ" <j...@5...wsisiz.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> załatwiałem papiery, o których wspomniałem nic mi nie napomknęli o takiej
> naklejce a widuję samochody posiadające takie.

polecam sklepy motoryzacyjne albo stacje paliw.
Kupisz bez problemu bo kacdy może kupic, stad mamy taka ilosc "inwalidow" na
drogach.

A wlasnie, niech ktos mi wytlumaczy dlaczego karte parkingowa wydaja kazdemu
z orzeczeniem niepelnosprawnosci o stopniu umiarkowanym lub dawna II grupe
inwalidzka?
To daje pole do popisu dla cwaniakow roznego rodzaju...

Pozdrawiam

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem

4. Data: 2005-06-21 17:21:59

Od: TAZ <j...@5...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasi i Przemek wrote:

> [...]
> II grupe inwalidzka?
> To daje pole do popisu dla cwaniakow roznego rodzaju...

No dla mnie, obecnie po odwołaniu mam już znaczny stopień niepełnosprawnosci
ale wczesniej miałem umiarkowany i wtedy załatwiałm kartę parkingową.
Wyglądam na zupełnie zdrowego no ale jak to w wielu przypadkach bywa to
tylko pozory i ta karta mi ułatwia teraz wiele spraw.

--
.-. .-..-..-..-..-..-..-. registered user nr 373367 _
| |__ | || .` || || | > < Jacek Maria Jackowski *TAZ* ('v')
`----'`-'`-'`-'`----''-'`-`jackowski[AT]jabber.org|g
g:1935481 //-=-\\
http://jacek.jackowski.net.pl (\_=_/)

5. Data: 2005-06-21 18:53:55

Od: "Koola" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inwalidzka?
> To daje pole do popisu dla cwaniakow roznego rodzaju...

Jak staralemsie o karte to dostawaly ja tylko osoby ktore mialy okreslony
stopien niepelnosprawnosci i spelnialy przeslanki do wydania karty -a czy
teraz cos sie zmienilo?

pozdr.

6. Data: 2005-06-22 12:11:12

Od: Pietia <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak staralemsie o karte to dostawaly ja tylko osoby ktore mialy okreslony
> stopien niepelnosprawnosci i spelnialy przeslanki do wydania karty -a czy
> teraz cos sie zmienilo?

POdobnie i ja. Mam umiarkowany stopien niepelnosprawnosci ale warunkiem
wydania karty parkingowej byly odpowiednie przeslanki (niepelnosprawnosc
z tytulu uszkodzenia narzadu ruchu).

Piotrek

7. Data: 2005-06-22 13:04:43

Od: TAZ <j...@5...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietia wrote:

> POdobnie i ja. Mam umiarkowany stopien niepelnosprawnosci ale warunkiem
> wydania karty parkingowej byly odpowiednie przeslanki (niepelnosprawnosc
> z tytulu uszkodzenia narzadu ruchu).
Dokładnie tak.
http://niepelnosprawni.info/labeo/app/cms/x/3549

--
.-. .-..-..-..-..-..-..-. registered user nr 373367 _
| |__ | || .` || || | > < Jacek Maria Jackowski *TAZ* ('v')
`----'`-'`-'`-'`----''-'`-`jackowski[AT]jabber.org|g
g:1935481 //-=-\\
http://jacek.jackowski.net.pl (\_=_/)

8. Data: 2005-06-22 17:06:05

Od: "Koola" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie tak.
> http://niepelnosprawni.info/labeo/app/cms/x/3549

W tym linku, ktory podales jest napisane:
"Kartę parkingową mogą uzyskać osoby posiadające ważne orzeczenia:
- znacznym stopniu niepełnosprawności,
- umiarkowanym stopniu niepełnosprawności,
- lekkim stopniu niepełnosprawności, które posiadają zaświadczenie o
obniżonej sprawności ruchowej (od lekarza prowadzącego lub pierwszego
kontaktu)."

Czyli ze niby ON ze znacznym i umiarkowanym stopniem niepelnosprawnosci
dostaja karte bez wzgledu na powod przyznania takiego stopnia
niepelnosprawnosci -IMHO jest to troche dziwne bo nie zawsze sam stopien
niepelnosprawnosci daje podstawy do wydania karty (i nie mam tu na mysli
tylko lewych orzeczen) -sam mam I grupe i musialem uzyskac opinie ze moje
problemy zdrowotne kwalifikuja mnie do uzyskania karty.

pozdr.

9. Data: 2005-06-22 17:23:20

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wyglądam na zupełnie zdrowego no ale jak to w wielu przypadkach bywa to
> tylko pozory i ta karta mi ułatwia teraz wiele spraw.

nie wiem co Ci jest i jakie masz dysfunkcje narzadu ruchu. Jak mozna
wyczytac w mojej wypowiedzi mam na mysli osoby ktore nie maja problemow z
poruszaniem sie.
Np. osoby majace schorzenie leczone przez psychiatre a zdrowe na ciele
rowniez moga wyrobic sobie karte parkingowa jezeli maja umiarkowany lub
znaczny stopien niepelnosprawnosci. Jedynie w przypadku lekkiego stopnia
niepelnosprawnosci nalezy udokumentowac dysfunkcje narzadu ruchu.

Ja rowniez z pozoru moge wygladac na sprawnego faceta bo mimo amputacji nogi
na poziomie 2/3 dalszych uda ganiam na protezie i poza lekkim utykaniem
osoby niezorientowane nic nie zauwazaja. Jednak jak widze "dresa"
wysiadajacego z "bejcy" i pokazujacego straznikowi miejskiemu karte
parkingowa wyrobiona na siebie to zastanawiam sie u ktorego psychiatry sie
cwaniak leczy...

10. Data: 2005-06-22 17:26:50

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie tak.
> http://niepelnosprawni.info/labeo/app/cms/x/3549

link ktory wskazujesz zawiera prawdziwa informacje, osoby ze znacznym i
umiarkowanym stopniem niepelnosprawnoscin ie musza miec dysfunkcji narzadu
ruchu...

cytat:
"Kartę parkingową mogą uzyskać osoby posiadające ważne orzeczenia:

- o znacznym stopniu niepełnosprawności,
- o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności,
- o lekkim stopniu niepełnosprawności, które posiadają zaświadczenie o

Sprzedam Ladeboys !
rachunek za Danielka
mąż i żona
czy polelnilem gafe?