nalesniki :)))

1. Data: 2002-06-03 10:08:35

Temat: Re: nalesniki :))) - OT
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia dostal" <w...@g...de> napisał w wiadomości
news:adf6q5$csc$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> dziekuje:)))
> pozdrawiam
> kasia

Kasiu, Lilu, to nie tak.
Mialam sie nie odzywac, bo nie lubie w takich tematach zabierac glosu, ale
musze dwa slowa.
Bozenka nie chciala tak ostro, jestem tego pewna. Czasem ma sie taki dzien,
nazwijmy to "energiczny". Ale kto zna Bozenke dluzej to wie, ze jest
najmilsza i najzyczliwsza dziewczyna pod sloncem. I ma naprawde duzo
cierpliwosci.
Tak wyszlo, zdarza sie, szkoda ze trafilo na nowicjuszke, ale moze sie tak
calkiem nie zniecheci do nas ;-)
Kasiu, tu jest fajnie, nie rezygnuj z zagladania i pisania!
A co do reszty postulatow Bozenki, to oczywiscie sie zgadzam, choc uwielbiam
OT, jak i prawie cala reszta....
Pozdrawiam cieplo
AniaK

1. Data: 2002-06-03 10:31:43

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ana <a...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> Kasiu, Lilu, to nie tak.
> Mialam sie nie odzywac, bo nie lubie w takich tematach zabierac glosu, ale
> musze dwa slowa.
> Bozenka nie chciala tak ostro, jestem tego pewna.

Ja tez jestem tego pewna, bo znam Bozenke odkad tylko sie pojawila
na tej grupie :) Bozenka troche pokrzyczala, ale zawarla w swoim poscie
wiele emotikonow, ktore mialy zlagodzic wymowe tego 'warczenia' ;-)
Kasia mogla to oczywiscie inaczej odebrac, bo jest nowa.
Mnie o wiele bardziej porazila reakcja Barbary i takiego zachowania nie
potrafie wytlumaczyc...

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-06-03 10:56:08

Temat: Re: nalesniki :)))
Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) napisał(a):

> Wiesz, Grzesiu, jak ktos sie do mnie zwraca per 'Kobieto', to troche glupio
> sie czuje, bo co prawda jestem kobieta, ale wolalabym forme 'Pani' lub
> 'dziewczyno'.
> Pozdrowka :-))
> barbara

A ja nie cierpię cherbaty i nie nawidzę śledzi w occie.
Ohydne są śledzie w occie, co nie?
A taka cherbata - uff, to dopiero ochyda!

pozdr,
grzesio
ps. ja pije tylko zielone herbaty i czerwone oraz kefir i maślankę

1. Data: 2002-06-03 11:37:25

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Kasia mogla to oczywiscie inaczej odebrac, bo jest nowa.
> Mnie o wiele bardziej porazila reakcja Barbary i takiego zachowania nie

Obie się troszkę "zapętliły" i tyle. Trzeba dać sobie spokój, bo nie warto
ciągnąć takiego wątku na naszej najwspanialszej i najsmaczniejszej grupie.
No nie?
Pozdrawiam
AniaK

1. Data: 2002-06-03 14:57:49

Od: "grzela" <s...@m...mil.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-06-04 07:52:07

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "grzela" <s...@m...mil.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pozdrawiam smacznie i gorąco - Grzela.
>
> P.S. Mnie także wydaje się, że jest tu fajnie... :o)

Jak tylko troche sobie tu pobedziesz, to sie zaraz zorientujesz co takiego
pysznego jest w tym OT.
Znaczy mowiac krotko, to wszystko co nie na temat, czyli nie o kuchni. Niby
nie na temat, ale to jest wlasnie to cos co decyduje o smaczku naszej grupy,
jak pogaduchy przy darciu pierza, hehe.
Nie wiem czym to jasno wyluszczyla ,ale dzis jakos nie moge sie wyslowic od
rana.
W kazdym razie pozdrawiam
AniaK

1. Data: 2002-06-04 17:49:07

Od: "grzela" <s...@m...mil.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" <a...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem czym to jasno wyluszczyla ,ale dzis jakos nie moge sie wyslowic
od rana.W kazdym razie pozdrawiam
> AniaK

Jasno, jasno Aniu. A pierze to tu jest darte. I nie tylko pierze :o)))
Nie przekonałaś mnie jednak co do potrzeby takiego indeksowania bo:
1) skoro jest tak fajnie (co do tego nie mam wątpliwości) - to warto czytać
wszystko "jak leci";
2) jeśli ktoś nie ma ochoty czytać całości, to wszystko co nie jest "P" jest
"OT" - zgadza się?
3) grupa dyskusyjna to miejsce do którego może trafić (i trafia) ktoś "nowy"
nie znający reguł tu panujących. Nowy - to nie znaczy gorszy. Bo ten właśnie
nowy może wnieść swoją obecnością dużo świerzości i dużo smaczności. A życie
dowodzi (obserwuję to od pewnego czasu na grupie) że tego nowego od razu
"policja kuchenna" sprowadza do parteru i stawia brutalnie pod pręgierz
publicznego osądu. Za to że chciał zjeść smaczne naleśniki? A może
wystarczyłby tylko kurator :o)))
4) Nawet zasadną uwagę można przekazać grzecznie (tu dziękuję Lilli).
5) Nie dziwi mnie postawa Grzesia O. cyt.: "A mnie się to bardzo nie podoba
i sie nie będę stosować.... itd.", bo według mnie przy tak rygorystycznym
domaganiu się przestrzegania prozaicznych reguł kociołek ze smacznościami
zamieni się w kociołek piekielny.
5)To jest moje prywatne zdanie Nie zamierzam nikogo przekonywać i
kontynuować dalej tego tematu.
6) Są na tym świecie rzeczy przyjemniejsze i smaczniejsze. Na przykład
gołąbki z młodej kapusty, które obowiązkowo robię w sosie pomidorowym, a do
mięsno-ryżowego farszu dodaję nieco oregano które wydatnie podkreśla smak
całości...
Smacznego - Grzela.

---

1. Data: 2002-06-04 18:12:40

Od: "kasia dostal" <w...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

do
> mięsno-ryżowego farszu dodaję nieco oregano które wydatnie podkreśla smak

a ja napisze tylko tyle:
kazdy nowicjusz wchodzacy pierwszy raz na ta grupe i spotykajacy sie z
wszelkimi odpowiedziami na zadany temat( pytanie - w moim przypadku o
nalesniki) wyrabia sobie zdanie o poszczegolnych uzytkownikach na podstawie
tego jakie sa ich odpowiedzi i tu mam na mysli zarowno forme jak i tresc
i ciesze sie ze jest tu tylu fajnych ludzi, ktorzy staneli w mojej "
obronie"

a co do golabkow - to ja dodaje do farszy zeszklona cebulke i pieczareczki
troszke podduszone!
a czasem zamiast sosu pomidorowego robie sos pieczarkowy
pozdrawiam kasia

ruszt
najlepsze restauracje
zachodojedzeniewstręt part II