nalesniki :)))

1. Data: 2002-05-31 20:55:41

Temat: Re: nalesniki :)))
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "kasia dostal" <w...@g...de>

Użytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> Naucz sie jeszcze, szanowna kolezanko, odpowiadac POD postem, a nie NAD
> postem.
> Juz za Twojej obecnosci w naszym gronie prosb o to bylo kilka!!!!
> dopoki sie nie poprawisz - nie pozdrawiam
> barbara

Kasia:
"jezeli ma to dla ciebie az takie znaczenie .........(pod a nie nad)
zastanawiam sie tylko czy ty na sile sie tak czepiasz
bo jak na razie - to tylko tobie przeszkadzalo zapytanie o nalesniki i to ze
pisze nad a nie pod !
mysle ze ta grupa dyskusyjna jest dla ludzi, a ludzie popelniaja bledy i
lepiej jak sa bardziej niz mniej sympatyczni we wzajemnych kontaktach
moze po prostu zajmij sie innymi uzytkownikami - a na mnie nie zwracaj uwagi
:)))
ja ani nie potrzebuje twoich uwag ani pozdrowien
z powazaniem
kasia dostal"
===========
Szanowna Pani, nie jestem rzepem, zatem 'nie czepiam sie'!
Uzywanie tego slowa w stosunku do innej osoby uwazam za wulgaryzm. Ma Pani
na to ochote we wlasnym domu, Pani sprawa. Ale publicznie... to ...
hmmmm....
Odpowiadanie pod postem ma swoj, dosc istotny, sens. Takze wycinanie tej
treści listow, na ktora sie nie odpowiada. Odsylam do netykiety. Dostepna na
stronie newsow [i nie tylko].
Na temat nalesnikow nie wypowiadalam sie ani razu.
barbara

1. Data: 2002-05-31 21:39:12

Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<jeden wielki ciach>
> [...]
> postem.
> Juz za Twojej obecnosci w naszym gronie prosb o to bylo kilka!!!!
> dopoki sie nie poprawisz - nie pozdrawiam

Barbaro tnij cytaty.

pozdr.
Nea
---
Veni, Vidi, Vici

1. Data: 2002-05-31 21:49:09

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

Nea wrote:
> <jeden wielki ciach>
> Barbaro tnij cytaty.
> pozdr.
> Nea

Kochanie, tam, gdzie one zostaly, czyli bylo duuuuuuuuuuuuuuuuzo zbednego
tekstu, mialy zostac, coby sie szanowna Kasia przekonala jak to jest, kiedy
trzeba sie przedzierac przez tyle zbednego tekstu. Jednak, jak wynika z jej
'grzecznej' odpowiedzi, zodstawila ponownie cale tony smieci i jeszcze
raczyla byc niezadowolona ze zrobionych uwag.

Czy teraz jest to juz czytelne, dlaczego tak, a nie inaczej zrobilam?
Przyjrzyj sie moim listom. Zawsze tne to, co niepotrzbne, o ile nie chce
komus pokazac, ze zostawianie smieci boli.
Pozdrowka :-)
barbara

1. Data: 2002-06-02 12:48:23

Od: "Grzegorz Ostrowski" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawajcie Kobiety dalej!
Dyskusja dopiero zaczyna nabierać rumieńców!
Z niecierpliwością czekam na więcej.

pozdr,
grzesio

1. Data: 2002-06-02 13:02:48

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Grzegorz Ostrowski" <m...@m...pl>

Dawajcie Kobiety dalej!
Dyskusja dopiero zaczyna nabierać rumieńców!
Z niecierpliwością czekam na więcej.

Wiesz, Grzesiu, jak ktos sie do mnie zwraca per 'Kobieto', to troche glupio
sie czuje, bo co prawda jestem kobieta, ale wolalabym forme 'Pani' lub
'dziewczyno'.
Pozdrowka :-))
barbara

1. Data: 2002-06-02 15:38:00

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

>bo jak na razie - to tylko tobie przeszkadzalo zapytanie o nalesniki i to
ze
>pisze nad a nie pod !

O przepraszam, mnie to rowniez przeszkadza. Licze na poprawe w tym
wzgledzie. Na przyklad panna Mapetka ma moja dozgonna wdziecznosc za poprawe
:)))

POzdrawiam

Margola

1. Data: 2002-06-03 06:57:17

Temat: Re: nalesniki :))) - OT
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Czaplicka <b...@i...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> [...]
> Uzywanie tego slowa w stosunku do innej osoby uwazam za wulgaryzm. Ma Pani
> na to ochote we wlasnym domu, Pani sprawa. Ale publicznie... to ...

O rany... co to sie porobilo ostatnio na tej grupie?
Skad tyle zlosci w ludziach? :-O
Barbaro, moim zdaniem mocno przesadzilas w tym momencie;
Kasia nie zasluzyla na takie slowa :-(
Trzeba umiec zwracac uwage nawet na cos zlego, bo to swiadczy o kulturze
czlowieka lub... o jej braku.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-06-03 07:45:15

Od: "kasia dostal" <w...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kasia nie zasluzyla na takie slowa :-(
> Trzeba umiec zwracac uwage nawet na cos zlego, bo to swiadczy o kulturze

dziekuje:)))
pozdrawiam
kasia

1. Data: 2002-06-03 08:10:36

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kasia dostal <w...@g...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> dziekuje:)))

Kasiaczku..., jezeli nie chcesz znow zostac zjedzona zywcem na tej grupie,
to przycinaj cytaty tak mocno, jak tylko sie to da :)
Wierze w to, ze dobrym slowem mozna wiecej osiagnac niz zloscia,
a kazdy z nas przeciez kiedys zaczynal i uczyl sie na swoich lub cudzych
bledach.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-06-03 09:08:27

Od: "kasia dostal" <w...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Wierze w to, ze dobrym slowem mozna wiecej osiagnac niz zloscia,
> a kazdy z nas przeciez kiedys zaczynal i uczyl sie na swoich lub cudzych
> [...]

jeszcze raz Ci dziekuje,
powiem szczerze ze przeszla mi juz ochota na dyskusje z pewnymi osobami - i
postanowilam juz nie komentowac- bo chyba mozna sie domyslec jak sie
poczulam - zadalam glupie pytanie o nalesniki- chcialam zrobic cos o
"innego"z nalesnikami bo wieczorem mialam gosci - a oni uwielbiaja nalesniki
w kazdej postaci - zabraklo mi juz pomyslow i chcialam zapytac o cos
orginalnego - poszukalam, poszperalam i w koncu dolaczylam do swojego
Outlook Express ta grupe dyskusyjna - i jak tylko wyslalam zapytanie o
nalesniki - od razu "dostalam po glowie"
moze sie nieznam - ale wydawalo mi sie ze ta grupa dyskusyjna jest po to
zeby uzyskac pomoc i pomoc innym - w kweti gotowania, smazenia , pieczenia
itd. ...
i mialam nadzieje ze przed wieczorkiem znajde odpowiedzi z jakimis fajnymi
przepisami -
a co dostalam ...
niewazne
nie wiedzialam ze jest jakies archiwum i nie wiedzialam ze odpisuje sie pod
a nie nad - z prostej przyczyny nie korzystalam dotychczas nigdy z grup
dyskusyjnych!
jeszcze raz dziekuje
kasia

ruszt