Re: nalesniki :))) - OT

From: "kasia dostal" <w...@g...de>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: nalesniki :))) - OT
Date: Mon, 3 Jun 2002 11:08:27 +0200

> Wierze w to, ze dobrym slowem mozna wiecej osiagnac niz zloscia,
> a kazdy z nas przeciez kiedys zaczynal i uczyl sie na swoich lub cudzych
> bledach.
>
> Pozdrawiam
> Lilla

jeszcze raz Ci dziekuje,
powiem szczerze ze przeszla mi juz ochota na dyskusje z pewnymi osobami - i
postanowilam juz nie komentowac- bo chyba mozna sie domyslec jak sie
poczulam - zadalam glupie pytanie o nalesniki- chcialam zrobic cos o
"innego"z nalesnikami bo wieczorem mialam gosci - a oni uwielbiaja nalesniki
w kazdej postaci - zabraklo mi juz pomyslow i chcialam zapytac o cos
orginalnego - poszukalam, poszperalam i w koncu dolaczylam do swojego
Outlook Express ta grupe dyskusyjna - i jak tylko wyslalam zapytanie o
nalesniki - od razu "dostalam po glowie"
moze sie nieznam - ale wydawalo mi sie ze ta grupa dyskusyjna jest po to
zeby uzyskac pomoc i pomoc innym - w kweti gotowania, smazenia , pieczenia
itd. ...
i mialam nadzieje ze przed wieczorkiem znajde odpowiedzi z jakimis fajnymi
przepisami -
a co dostalam ...
niewazne
nie wiedzialam ze jest jakies archiwum i nie wiedzialam ze odpisuje sie pod
a nie nad - z prostej przyczyny nie korzystalam dotychczas nigdy z grup
dyskusyjnych!
jeszcze raz dziekuje
kasia