nalewki

1. Data: 2000-03-22 18:18:55

Temat: Re: nalewki
Od: Renata MALKOWSKA <r...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Dostalem od Slav'a caly plik (.doc) na ten temat, jesli chcesz wysle ci
> go na twoj prywatna adres. Daj znac jesli cie to interesuje
>

> --
> Amicalement Paul Urstein

Czy moge tez go otrzymac?

Pozdrawiam
R.

1. Data: 2000-03-22 18:49:15

Od: Agnieszka <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jader wrote:

> A czy ja tez moge?

A czy ja tez moglabym dostac?
Pozdrawia : Agnieszka Korzeniecka-Czaban
e-mail : a...@p...com
: c...@t...bialystok.pl

1. Data: 2000-03-22 21:09:04

Od: Gruby<j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Mar 2000 01:00:21 GMT, "St.St" <s...@k...net.pl> wrote:

>czy ktos za przepis na dobra nalewke na spirytusie
>prosze o przyslanie z gory dziekuje

I dla mnie , i dla mnie... ;-)
Art.

1. Data: 2000-03-22 21:53:32

Od: "Ola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Paul Urstein" <p...@p...ch> wrote in message

> Dostalem od Slav'a caly plik (.doc) na ten temat, jesli chcesz wysle ci
> go na twoj prywatna adres. Daj znac jesli cie to interesuje
>

> --
> Amicalement Paul Urstein
Czy ja tez moge sie przylaczyc z prosba????
Ola.

1. Data: 2000-03-22 22:16:37

Temat: Odp: nalewki
Od: "Ella" <e...@l...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paul Urstein <p...@p...ch> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...ch...

> Dostalem od Slav'a caly plik (.doc) na ten temat, jesli chcesz wysle ci
> go na twoj prywatna adres. Daj znac jesli cie to interesuje
>

> --
> Amicalement Paul Urstein

Czy ja tez moge poprosic o ten pliczek?
Pzodrowienia
Ella
priv. e...@l...pdi.net

1. Data: 2000-03-22 23:11:42

Temat: Plik z setka nalewek
Od: Paul Urstein <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

"St.St" a écrit :

> czy ktos za przepis na dobra nalewke na spirytusie
> prosze o przyslanie z gory dziekuje

Czy wszyscy dostali plik z nalewkami? zrobilem wysylke grupowa i wcale
nie wiem czy byly na liscie wszastkie adresy. Jesli ktos zostal
(biedak!!) bez pliku, niech krzyczy glosem wielkim, podesle nastepnym
rzutem! a warto...

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2000-03-22 23:47:33

Temat: Re: Plik z setka nalewek
Od: "hmmm" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Paul Urstein <p...@p...ch> napisał:
> [...]
> nie wiem czy byly na liscie wszastkie adresy. Jesli ktos zostal
> (biedak!!) bez pliku, niech krzyczy glosem wielkim, podesle nastepnym

ja nie dostałam, ale słusznie, bo mi się nie należało, po prostu za późno
się upominam,
ale upominam się wdzięcznie ;-))

hmmm (vel krasnalka)

1. Data: 2000-03-23 01:24:43

Od: "E.Vita" <e...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Urstein <p...@p...ch> napisał:
>nie wiem czy byly na liscie wszastkie adresy. Jesli ktos zostal
> (biedak!!) bez pliku, niech krzyczy glosem wielkim, podesle nastepnym
> rzutem! a warto...
> Amicalement Paul Urstein

Proooosze, dla mnie tez !!!
ewa2

1. Data: 2000-03-23 01:50:28

Od: s...@p...onet.pl (Basia Samulik) szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Przyglądam się szeroko otwartymi (pomimo późnej pory!!!) oczyma na te
przepisy, które są tu przez Was, szanowni grupowicze, przytaczane i ogarnia
mnie wstyd, że pomimo iż jestem żoną i matką i z gotowanie mam do czynienia
na codzień, to nadal pozostaję totalnym laikiem (nawet nie zasługuję na
tytuł amatora :-D ) w sztuce kulinarnej.
Dlatego obiecuję sobie (mogę także i Wam) solennie przyłożyć się do
zgłębiania tajników wyczarowywania potraw, choć chciałabym także spróbować
stworzyć i coś mocniejszego!

Dlatego jeśli będzie jeszcze jeden "rzut" z przepisami na nalewkę to nie
zapomnijcie o mnie!!!

mailto: s...@p...onet.pl

Będę b. wdzięczna... :-D

Nowa grupowiczka, Basia

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-03-23 04:34:49

Od: "Ola" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem czy byly na liscie wszastkie adresy. Jesli ktos zostal
> (biedak!!) bez pliku, niech krzyczy glosem wielkim, podesle nastepnym

Juz krzycze. Jestem bez plikuuuuuuuuuuu !!!!!!!!!!

Ola
Pzdr.

Ciasto o nazwie "Pijak"
Russian Cream