nalogowiec

1. Data: 2001-02-02 07:48:56

Temat: nalogowiec
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem uzalezniony od powietrza. zyc bez tego nie moge. co robic?
jak sie leczyc?

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

2. Data: 2001-02-02 12:34:35

Temat: Re: nalogowiec
Od: "Leo" <l...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

W roli głównej:
Użytkownik "Grzegorz Szyszlo"
Ja

Dialog:
GS: "jestem uzależniony od powietrza. żyć bez tego nie mogę. co robić? jak
się leczyć?"
Ja: Nie martw się, leczenie jest proste: skieruj swoją całą inteligencję
(wątpliwą) na czynności wymagające myślenia, np. sznurowanie butów. To
wystarczy: oderwiesz się od problemu, zapomnisz o nim i uzależnienie minie.

Epilog:
Zastanów się kim jesteś!

3. Data: 2001-02-02 12:35:02

Od: DysoN <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szyszlo wrote:

> jestem uzalezniony od powietrza. zyc bez tego nie moge. co robic?
> jak sie leczyc?

Wazne bys wpierw zrozumial to ze jestes uzalezniony. To pierwszy krok w
walce z uzaleznieniem. Pierwsza zasada : nie wstydz sie tego ze jestes
uzalezniony. Druga zasada: mozesz to zwalczyc. Jako terapie proponuje
najpierw ogladniecie ciegiem 63 odcinkow zbuntowanego aniola i
wstrzymywanie oddechu gdy wlasnie leca napisy. Z uzaleznieniem takim nie
mozna zerwac gwaltownie , organizm moglby tego nie zniesc. Wiec
zaczynamy od chwilowego wstrzymywania powietrza i stopniowo wydluzamy
ten czas. Pamietac nalezy ze nie wolno poddawac sie pokusie
zaczerpniecia glebokiego oddechu gdyz potrafi to zniweczyc
calotygodniowy wysilek. Mozna stosowac metode sztuczna : oddychamy
mieszanka z butli (jak nurek - przy czym zakladanie maski nie jest
konieczne) tylko ze zawartosc tlenu zmniejszamy tam do 15% . Proponuje
zmniejszanie zawartosci tlenu o 0.5 % tygodniowo. Jesli terapia bedzie
skuteczna to po jakichs 30 tygodniach wyleczysz sie z uzaleznienia.
--

DysoN mailto:d...@v...pl
ICQ UIN 31267896 Homepage http://viper.pl/~dyson

4. Data: 2001-02-12 21:02:16

Temat: Odp: nalogowiec
Od: "mk" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja nataki pomysł bym nie wpadł.
ale musze pogratulowac koledze dowcipnego listu na grupe
Pozdrawiam serdecznie
Mariusz

Użytkownik DysoN <d...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@v...pl...

> [...]
> ICQ UIN 31267896 Homepage http://viper.pl/~dyson
> Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

Jestem uzalezniony od IRC'a
czy wierzycie
Sens istnienia grupy
Minister zdrowia i opieki...