napoje

1. Data: 2005-02-04 17:18:45

Temat: napoje
Od: "LuK" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie napoje najlepiej pic zeby byc zdrowym ?a moze wode ?

pije duzo roznego rodzaju karotek i multiwitamin,wiem ze tam duzo chemii
jest - czy to zdrowo ?

czy spozywanie do 4 piw dziennie jest szkodliwe?

2. Data: 2005-02-06 11:04:48

Temat: Re: napoje
Od: "Krysia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-02-06 17:50:27

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest - czy to zdrowo ?
>
> czy spozywanie do 4 piw dziennie jest szkodliwe?

Jest to bardzo szkodliwe. Można wymienić wiele objawów. Jednak niedobory są
najbardziej spektakularne. Polecam od siedmiu wzwyż (Al Pacino?).

fruktoza = dieta wysokotłuszczowa
białko roślinne
Uwaga na pączki !!!
super uczucie