nasiona do wydania

1. Data: 2005-07-27 15:08:32

Temat: nasiona do wydania
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy, ponawiam apel na temat nasion do wydania, sporo jeszcze
zostało nasion ciemiernika no i zaczyna się sypać wilosił błękitny.
Proszę również o ponowne odezwanie się osób którym obiecałam te nasiona
bo miałam pewne kłopoty z kompem (nie będę się chwalić jakie ;-)

Serdecznie Miłka

PS.: Dla zainteresowanych zdjęcia rzeczonych badylków wiszą w TaBazie,
lub wyślę na priv.

2. Data: 2005-07-27 20:35:58

Temat: Re: nasiona do wydania
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Moi Drodzy, ponawiam apel na temat nasion do wydania, sporo jeszcze
> zostało nasion ciemiernika no i zaczyna się sypać wilosił błękitny.

Zostaw droga Miłko nasiona do banku nasion w TaBaza.
Zimą może być z tego fajna zabawa :))
Pozdrawiam, Krystyna

3. Data: 2005-07-27 21:10:05

Od: "Lidia Roda" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka <m...@t...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Serdecznie Miłka
>
> PS.: Dla zainteresowanych zdjęcia rzeczonych badylków wiszą w TaBazie,

A czy pisklak sępa ogrodowego może się uśmiechnąć o te nasionka???
Pozdrawiam
Lidka

4. Data: 2005-07-27 21:28:17

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Serdecznie Miłka
>
> PS.: Dla zainteresowanych zdjęcia rzeczonych badylków wiszą w TaBazie,

Bardzo proszę o zapisanie mnie w kolejce :-)
Dziś powiekszyłam listę użutkowników TaBazy - nareszcie!
BARDZO mi się podoba !!
Wiedziałam, że lubisz funkie ale to co zobaczyłam przeszło moje wyobrażenia
:-))
( chodzi mi o to ile funkii masz i ile jeszcze byś chciała :-))))))
pozdrawiam, Bogda

5. Data: 2005-07-28 13:46:56

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zielka napisał:i zaczyna się sypać wilosił błękitny.

> Zostaw droga Miłko nasiona do banku nasion w TaBaza.
> Zimą może być z tego fajna zabawa :))

Ja wielosił posiałabym już teraz , skoro sam się wysiewa .
Dla kogo nasionka o białych kwiatkach ? Bo zebrałam.
Pozdrawiam, Barbara

6. Data: 2005-07-28 20:20:00

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wielosił posiałabym już teraz , skoro sam się wysiewa .
> Dla kogo nasionka o białych kwiatkach ? Bo zebrałam.
> Pozdrawiam, Barbara

Ja, ja chcę bo mój ma tylko niebieskie !!!

Serdecznie Miłka

7. Data: 2005-07-29 14:56:55

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> Ja, ja chcę bo mój ma tylko niebieskie !!!

Dostaniesz za kilka dni.
Pozdrawiam, Barbara

Co się dzieje z moją trawą :-(
[Wroc] kamienie na skalniak
Czy jest na grupie jakis posiadacz kosiarki-traktorka?
Bletilla
wierzba / baza / gwoździe