nasiona na taśmach

1. Data: 2003-02-05 13:50:54

Temat: nasiona na taśmach
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Będąc (młodą lekarką) dzisiaj w naszym markecie domowo -
ogrodowym nie mogłem się powstrzymać i nie bacząc na to, że na działeczce
zalegają półmetrowe zaspy śniegu, kupiłem nasionka. Tylko
trzy torebki (boję się więcej, bo żona na mnie nakrzyczy): rzeżuchę, bazylię
oraz malwę o kwiatach pełnych różowych. Jak okaże się, że to róż majtkowy,
to przepadłem. Najwyżej podaruję sąsiadce. Ona lubi malwy. ;-)
Ale do tematu. Na torebkach jest adres: www.cnos-vilmorin.pl , a gdy
przeglądałem stronę, natknąłem się na nasiona warzyw na taśmie. To wielkie
udogodnienie. Czy ktoś już stosował takie taśmy i jakie są wschody?
Pozdrawiam znowu wietrznie Ja...cki

2. Data: 2003-02-05 14:02:09

Temat: Re: nasiona na taśmach
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli z tej samej rodziny ta malwa, co moja, to kolor jest piękny,choć nie
przepadam za różowym .Poluję na morelową.. A co do nasion na taśmie, to
wchodzą dobrze, tyle, że jest ich dużo mniej i nie musisz robić przerywki.

Z pozdrowieniami- Ela

3. Data: 2003-02-06 00:07:18

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oraz malwę o kwiatach pełnych różowych. Jak okaże się, że to róż majtkowy,
> to przepadłem. Najwyżej podaruję sąsiadce. Ona lubi malwy. ;-)
:)
jak ona lubi malwy
to bedzie miala rowniez sadzoneczki
z tych swiezo kupionych nasionek dopiero na drugi rok zakwitna Tobie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps.mam ciemnobordowa
biala oraz blekitna

4. Data: 2003-02-06 00:51:05

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wchodzą dobrze, tyle, że jest ich dużo mniej i nie musisz robić przerywki.

Malwy.Mam wszystkie kolory.
boletus

5. Data: 2003-02-06 00:52:54

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> jak ona lubi malwy
> to bedzie miala rowniez sadzoneczki
> z tych swiezo kupionych nasionek dopiero na drugi rok zakwitna Tobie
> [...]
Pozdrawia boletus

6. Data: 2003-02-06 08:23:45

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:016501c2cd73$d2f50000$394c4cd5@d3h6c1 Tadeusz
Smal<s...@s...pl> napisał(a):
> :)
> jak ona lubi malwy
> to bedzie miala rowniez sadzoneczki
> z tych swiezo kupionych nasionek dopiero na drugi rok zakwitna Tobie
> :)
Czyli egzekucja zostanie odłożona na drugi rok ;-)

Hejka. Ja tu kupuję nasionka a pogoda jak na złość wybija mi z głowy
nadzieję na szybkie rozpoczęcie prac na działeczce. Od wczoraj wali śnieg,
zadymka, zawieja a zaspy to mam nawet na balkonie. A co tam. Rzeżuchę dam do
kiełkownika (będą świeże witaminki do kanapek), bazylię do skrzyneczki na
parapecie a kobeę później, chyba dopiero w marcu posieję do doniczek.
Pozdrawiam zaspowo Ja...cki

7. Data: 2003-02-06 11:33:12

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Błękitnej malwy to jeszcze nie widziałam.
Napewno błękitna?

Pozdrawiam -Ela

8. Data: 2003-02-06 15:29:12

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2003-02-06 17:18:46

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Błękitnej malwy to jeszcze nie widziałam.
> Napewno błękitna?
>
> Pozdrawiam -Ela

Mam wszystkie kolory,nawet bardzo ciemnobordowa
patrzac pod slonce wyglada jak czarna
Pozdrawia boletus

10. Data: 2003-02-06 17:22:22

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora