nauczyciele chemii - co z oznakowaniem odczynników???

From: "Zuzanna" <z...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: nauczyciele chemii - co z oznakowaniem odczynników???
Date: Tue, 21 Jan 2003 20:54:36 +0100

Cześć...
Właśnie przeglądam ściągnięte przez męża z witryny sejmowej rozporządzenie o
tym oznakowaniu substancji chemicznych i nic nie rozumiem. Czy naprawdę dokt
orat z prawa do tego potrzebny, coby zrozumieć naszych tfurcuf prawa? Czy kt
oś ma to przetłumaczone na polski/nauczycielski, że np. butelkę ze stężonym
kwasem siarkowym należy oznaczyć jakoś Xn R37/39 czy innym unijnym skrótem/g
lutem?
Jakieś sugestie?
Ktoś to przeżył bez wariacji? Ja wymiękam póki co....

Pozdrawiam resztką zdrowego rozsądku
Zuzanna