nawierzchnia podjazdu

1. Data: 2006-04-08 08:58:16

Temat: nawierzchnia podjazdu
Od: "Aniyae" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Mam duzy problem z wyborem nawierzchni podjazdu. Dodam, ze ma on
długosc ok.20 m i szerokosc 5 m, znajduje się od strony północnej
dzialki. Wokól rosną sosny i klony, więc jest dosc zacieniony. Jaki
rodzaj nawierzchni bylby tu najwlasciwszy, pasowal charakterem do
drewnianego domu i wiejsko-rustykalnego ogrodu?Zastanawialam sie nad
zwirem, ale odstrasza mnie wizja czyszczenia takiego podjazdu z
opadlych igiel sosnowych i lisci.(Wyciecie otaczajacych drzew odpada,
bo dzialka znajduje sie na terenie Parku krajobrazowego, a poza tym
szkoda takich pieknych kilkudziesiecoletnich drzew...)

2. Data: 2006-04-08 09:16:52

Temat: Re: nawierzchnia podjazdu
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aniyae" <a...@g...pl> wrote in message
ps.com...
[...]
Pozdrawiam

Kostka Bauma. Foremki można kupić w smarketach budowlanych. Oczywiście,
można kupić gotową, mozna zlecić ułożenie...

3. Data: 2006-04-08 10:04:01

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>dzialki. Wokól rosną sosny i klony, więc jest dosc zacieniony. Jaki
>rodzaj nawierzchni bylby tu najwlasciwszy, pasowal charakterem do
>drewnianego domu i wiejsko-rustykalnego ogrodu?Zastanawialam sie nad

Bruk z "kocich lbow"

Elfir

4. Data: 2006-04-08 10:07:23

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Apr 2006 01:58:16 -0700, "Aniyae" <a...@g...pl> wrote:

>Witam serdecznie,
>Mam duzy problem z wyborem nawierzchni podjazdu.

Poszukaj kostki typu "kocie łby" z rozbiórki. Nie najtańsze, dużo
roboty, ale efekt murowany.

5. Data: 2006-04-08 20:03:26

Od: "Przemek V" <m...@p...onet.wieszco> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Kostka Bauma. Foremki można kupić w smarketach budowlanych. Oczywiście,
> można kupić gotową, mozna zlecić ułożenie...

Bleeeeeeee. Bauma do wiejsko rustykalnego? Jeśli już to kostka granitowa.
Ładnie wygląda i pięknie iskrzy w niskim słońcu.

6. Data: 2006-04-08 20:04:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemek V" <m...@p...onet.wieszco> wrote in message

ps.com...

> Bleeeeeeee. Bauma do wiejsko rustykalnego? Jeśli już to kostka granitowa.
> Ładnie wygląda i pięknie iskrzy w niskim słońcu.

Kupiby wieś, ale...

7. Data: 2006-04-08 20:15:17

Od: "Lolo" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiby wieś, ale...

Ale granitowa w wymiarze 4x6 jest tańsza od najtańszej betonowej

--
Pozdrawiam Lucjan Kusz
Lolo

8. Data: 2006-04-08 20:29:08

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
[...]

Stary poczciwy asfalt, wygodny dla ciecia.

9. Data: 2006-04-08 21:01:29

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 8 Apr 2006 22:03:26 +0200, "Przemek V"
<m...@p...onet.wieszco> wrote:

>Bleeeeeeee. Bauma do wiejsko rustykalnego? Jeśli już to kostka granitowa.
>Ładnie wygląda i pięknie iskrzy w niskim słońcu.

Masz rację. Tyle że mało kto chce układać granitową, bo to jest
upierdliwe, każda kostka ma minimalnie inną wysokość i trzeba robić to
metodą tradycyjną (trójka brukarska). Ale efekt jest naprawdę śliczny.

10. Data: 2006-04-09 08:12:13

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolo napisał(a):

> Ale granitowa w wymiarze 4x6 jest tańsza od najtańszej betonowej

Zalezy gdzie, na południu na pewno. Niestety u góry kosztuje ok 300 zł T

--
Gosia

zagadki zimy...
Las w ogrodzie w którym rosną grzyby.