nawilżenie i regeneracja.

1. Data: 2006-01-19 11:47:59

Temat: nawilżenie i regeneracja.
Od: "Lea" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Mam parę pytań i prosiłabym o rady.
Pierwsze pytanie dot. odżywki bądź maseczki do włosów, a konkretnie do
włosów cienkich, delikatnych, słabych, z suchymi i rozdawajającymi się
końcówkami. Znacie jakieś dobre tego typu preparaty, które wzmocniłyby
włosy, nawilżyły końcówki, może trochę zagęściły te włosy i ogólnie
zregenerowały? Przeglądałam wiele takich w sklepie (również szamponów), ale
jest tego tak dużo, że trudno podjąc mi właściwą decyzję. Czy możecie
polecić mi coś skutecznego? I niekonicznie mega-drogiego? Fajnie gdyby ten
specyfik był do spłukania po użyciu.

Poza tym szukam również czegoś do włosów najlepiej w sprayu, co
uniemożliwiłoby moim włosom elektryzowanie się. Jest cos takiego?

Kolejna rzecz to problem ze skórą na twarzy. Trudno określić mi jej ogólny
rodzaj - wrażliwa, bez trądziku, ostatnio dosyć się przesusza. Zwłaszcza na
policzkach i nosie (tylko z czołem nie mam problemów). Szukam jakiegoś kremu
nawilżającego, ale zaznaczam, ze mam 18 lat i nie chciałabym by skóra za
bardzo przyzwyczaiła się do kremu. Wolałabym by nie był to jakiś krem
głęboko nawilżający i mocno ingerujący w skórę. Raczej coś delikatnego.
Bardzo prosiłabym o jakieś porady. Szczególnie zależy mi na nawilżaniu skóry
w miejscach zmarszczek mimicznych by jak najdłużej opóźnić ich
pojawienie/pogłębienie się. Poza tym mam kłopot jeszcze z czymś. Codziennie
rano po umyciu twarzy skóra jest delikatnie naciągnięta a potem robi się
sucha. Wtedy własnie przydałby się jakiś delikatny krem. Tylko czy mogę go
zastosować jesli po jakiejś godzinie bede musiała wyjsc na mróz? Oczywiscie
najlepszym rozwiązaniem byłby tu "aquastop", który nie zawiera wody, ale nie
za bardzo uśmiecha mi się wychodzić na dwór świecąc jak lampa:/
Bardz proszę o każdą radę dot. pielęgnacji tego typu skóry,

I ostatnia rzecz, o którą chciałam zapytać to krem do rąk. Chodzi mi o jakiś
dobry (cena nie jest już taka istotna) krem, dobrze nawilżający (mam
baaaaaaardzo suche ręce, a często je myję), który najlepiej jeśli będzie się
szybko wchłaniał, tak by ręce długo nie pozostawały zbyt tłuste.
Widziałam w sklepach taki krem Ziaja KOZIE MLEKO do rąk i paznokci. Co o nim
sądzicie? a może znacie jakieś lepsze?

Będę wdzięczna za każdą radę.
Pozdrawiam
Lea

1. Data: 2006-01-20 12:11:47

Temat: Re: nawilżenie i regeneracja.
Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lea" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szybko wchłaniał, tak by ręce długo nie pozostawały zbyt tłuste.
> Widziałam w sklepach taki krem Ziaja KOZIE MLEKO do rąk i paznokci. Co o

Mam i uzywam obecnie dwoch kremow do rak: wspomniana wyzej Ziaje i Bielende
beauty milky smietankowa maseczka do rak. Obie dobre, ale i tak uwazam, ze
najlepszym kremem do rak jest krem nagietkowy Ziai. Nie jest to krem
przeznaczony do dloni tylko do suchej skory twarzy. Jednak jest to najlepszy
krem do rak jakiego kiedykolwiek uzywalam (dlonie mam bardzo wrazliwe i
suche; czesto maja tez kontakt z woda). Bardzo dlugo utrzymuje sie na
skorze, nie zmywa razem z woda i mydlem, chroni przed mrozem i wiatrem.
Pozdrawiam.
Magda

ÍřÂçĘÓĆľťáŇé ×âÓĂ
biustonosze - roznice w rozmiarach (GAIA)
[wawa] Sweter jak w "na wspolnej" :)
dżinsy z chińskim smokiem.
[szczecin] fryzjer - pomocy!