nawracająca opryszczka

1. Data: 2009-10-11 11:24:02

Temat: nawracająca opryszczka
Od: Suri <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zwykle opryszczke miewałam 1-2 razy w roku, czasem w ostrym stresie
wyskakiwała mi niespodziewanie trzecia. Ostatnio na przestrzeni
zaledwie nie całych 2 mies. mam już piata. Prosze poradźcie mi czy to
może być objaw jakiejś poważniejszej choroby? Czy należ się z tym udać
do lekarza?
Z góry dziekuje
Suri

2. Data: 2009-10-11 18:19:31

Temat: Re: nawracająca opryszczka
Od: Suri <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi oczywiście o opryszczke wargowa.

3. Data: 2009-10-12 07:29:35

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Suri" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
On 11 Paź, 13:24, Suri <s...@w...pl> wrote:

Chodzi mi oczywiście o opryszczke wargowa.

Smaruj stężonym roztworem soli gorzkiej (siarczan magnezu).
S*

4. Data: 2009-10-12 07:52:55

Od: jacek_placek_01 <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Suri pisze:
> [...]
> zaledwie nie całych 2 mies. mam już piata. Prosze poradźcie mi czy to
> może być objaw jakiejś poważniejszej choroby? Czy należ się z tym udać
Choroba to pewnie nie, ale osłabienie odporności.
zastanów się co zmieniłaś kilka miesięcy temu, może coś z odżywianiem?
ja od kiedy zmieniłem żywienie na niskoweglowodanowe i wysokotluszczowe
przestałem chorować na opryszczkę która mnie męczyła do 10 razy w roku
jak nie częściej, o takich infekcjach jak zapalenia gardła nie mówiąc.

5. Data: 2009-10-14 21:02:28

Od: "Artur" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Suri" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> zaledwie nie całych 2 mies. mam już piata. Prosze poradźcie mi czy to
> może być objaw jakiejś poważniejszej choroby? Czy należ się z tym udać

idz do lekarza niech cos Ci da, po co sie meczyc... mi pomogl heviran,
kiedys mialem opryszczke niemal po kazdej calonocnej imprezie i to taka, ze
potrafila mi dwie wargi i nos obsypac, dzis jak juz sie pojawi to krostka
wielkosci lebka zapalki, trwa krocej i duzo rzadziej

/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/

Dziwne kłucie w mostku
Formalności do przychodni?
Ścięgno achillesa, jaka jest zalecana rehabilitacja?
Poszukuję kręgarza (terapeuty manualnego) w Warszawie lub okolicach
mam problem z oddawaniem stolca... proszę o pomoc