neutralizacja niemilych zapachow ????

1. Data: 2005-01-15 17:10:34

Temat: neutralizacja niemilych zapachow ????
Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Mam problem. Wynajmuje pokoj (stancja) u starszej Pani w domu
jednorodzinnym. Niestety dom jest stary i przesiakniety zapachem
"stechlizny/zgnilizny" ktory czuc w moim pokoju. Nie wiem jak pozbyc sie
tego "zapaszku", ktory przesiaka w moje ubrania. Cokolwiek, czy rozwiesze na
krzesle, czy zostawie w szafie, natychmniast przesiaka tym niemilym
zapachem.
Probowalam wietrzenia (mimo zimna) niedomykania szaf, ale mam wrazenie, ze
ten smrod jest wszedzie. Jak sie go pozbyc?

P.S dzis kupilam odwiezacze do szaf, nie wiem czy pomoga...
moze Wy znacie sposoby na neutralizacje tego smrodu?

Rybka

2. Data: 2005-01-16 13:40:49

Temat: Re: neutralizacja niemilych zapachow ????
Od: "ramsey" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rybka" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> P.S dzis kupilam odwiezacze do szaf, nie wiem czy pomoga...
> moze Wy znacie sposoby na neutralizacje tego smrodu?

Ja kiedys tez wynajmowalem taki pokoj. Niestety wietrzenie pomagalo tylko na
chwile, odswiezacze zapachowe niewiele daly, bo zmienil sie zapach na taki
mydlany :) To jest chyba kwestia zawilgocenia budynku, byc moze rozwoju
jakis grzybow na scianach, ktore wywoluja taki zapach.
Mialem pewien pomysl, ktory pewnie by wypalil. Chcialem kupic klimatyzator
przenosny, zeby wysuszyc powietrze w pokoju, ale w koncu przeprowadzilem sie
do innego mieszkania i sprawa sama sie rozwiazala.

3. Data: 2005-01-16 18:39:04

Od: "pietruszek" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Probowalam wietrzenia (mimo zimna) niedomykania szaf, ale mam wrazenie, ze
> ten smrod jest wszedzie. Jak sie go pozbyc?

Ciezko. Pisze bo mam doswiadczenie z takim czyms u mojego ojca. Pozbyl sie
on tego
mianowicie zrobil pozadna "grawitacyjna" wentylacje i ogrzewa elektrycznie,
dodatkowo
suszy ubrania bardzo intensywnie i wiruje na 900obrotow. Smrod powoli znika
(od wprowadzenia tego rezimu mija pol roku). Zapachy w szafach nic nie daja,
a wlasnie smierdzialo
stechlizna strasznie... Mieszka w starej kamienicy i dodaatkowo zalewaja go
z gory :)
Aha to moze nie poskutkowac jak budynek pije wode itp..
Kup sobie higrometr i sprawdz wilogotnosc po tym co piszesz wnioskuje ze
musi
byc w tym mieszkaniu ponad 70% wilgoci non-stop a czasami i wiecej

4. Data: 2005-02-01 08:58:19

Od: "rybzet" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie wiem czy Ci się to przyda, bo wynajmujesz mieszkanie, ale ja
rozprowadzam środek o nazwie BIO-CLEAN , który likwiduje nieprzyjemne
zapachy poprzez oprysk ścian.Jest to płyn w opakowani 0,5l który kosztuje 20
zł ( + koszty przesyłki 8, 50 przy jednym opakowaniu i 10 zł przy dwóch lub
trzech)
250 ml płynu rozpuszcza się w 5 litrach wody co starczana około 50 m2
powierzchni
Pozdrawiam

Jak usunac okleine?
Jak usunac okleine z mebi?