newsik

21. Data: 2009-03-10 17:56:16

Temat: Re: newsik
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" napisał w wiadomości

> Że w co grał?

> ;o)

Podobnież robił za dziadka. W koszu siedział.

michał

22. Data: 2009-03-10 18:12:11

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Widocznie każdy widzi swoje.

ja dobrze pamiętam taśmy beger.
ustawka rozdmuchana ponad granice przyzwoitości.
nieuczciwość po stronie bractwa z tvn powala na kolana.
i imho nie jest to zwykła pogoń za newsem tylko tego newsa kreowanie.

każdy na pewno widzi swoje, to prawda.

zresztą.. :)
ty doskonale wiesz jak można kreować rzeczywistość.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

23. Data: 2009-03-10 21:25:19

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Podobnież robił za dziadka. W koszu siedział.

oficjalne OSy podają do uwierzenia, że jednakowoż z rowerami miał cuś do
czynienia. i nie rozchodzi sie o pedały.

http://wiadomosci.onet.pl/1931571,11,item.html

24. Data: 2009-03-10 23:16:59

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> [...]

> każdy na pewno widzi swoje, to prawda.

> zresztą.. :)
> ty doskonale wiesz jak można kreować rzeczywistość.

Jestem przekonany, że rzezywistość każdy kreuje sobie sam wychwytując z
mediów to, co chce wychwycić. Oglądamy te same newsy, na tych samych
kanałach i widzimy każdy co innego, inne też wnioski wyciągamy. Patrząc
od dupy strony: media kreują nam rzeczywistość na tyle, na ile sobie
pozwalamy ją wykreować. :)

michał

masa ciągnie w dół...
kobiety, uwaga na haki
Z Dibeliusem o złotym, kryzysie i Marcienkiewiczu
samson
RADIO