nic mi sie nie chce...

1. Data: 2002-04-12 10:26:49

Temat: nic mi sie nie chce...
Od: "Wieslaw" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego?

Wieslaw

1. Data: 2002-04-12 11:10:36

Temat: Odp: nic mi sie nie chce...
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wieslaw <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a96ddl$sgg$...@s...icm.edu.pl...
> dlaczego?

Nie martw sie chłopie!
Jest piątek i prawie po pracy. Mi się też nic nie chce!!!!!!!

Smerf

1. Data: 2002-04-12 17:41:14

Temat: Re: nic mi sie nie chce...
Od: "Itlina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wieslaw":
> dlaczego?

Bo jesteś leniwy? ;)
Heh.. teraz taki czas,
nikomu się nic nie chce, każdy marudzi,
a mnie energia rozpiera :)
Czyżby ze mną coś nie tak ;)

pozdrówka,
Iti

--
"Bierz od świata to, co ci daje, ale nie domagaj się tego,
czego ci dać nie chce.

1. Data: 2002-04-12 18:39:57

Od: "Mateo" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wieslaw" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> dlaczego?

czy potrafisz sobie wyobrazic swoje życie, gdyby każdego dnia chciałby Ci
się robić wszystko?

Mateo

1. Data: 2002-04-12 19:53:02

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Itlina" <e...@p...onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "Wieslaw":
>
> Bo jesteś leniwy? ;)
> Heh.. teraz taki czas,
> nikomu się nic nie chce, każdy marudzi,
> a mnie energia rozpiera :)
> Czyżby ze mną coś nie tak ;)

Na czym jedziesz?

Saulo

1. Data: 2002-04-13 12:10:05

Od: "Itlina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo"

> Na czym jedziesz?

ostatnio często na rowerze :)
a Ty?

pozdrowienia,
iti

--
"Dwie rzeczy są w życiu bardzo istotne: dobre
łóżko i wygodne buty. Człowiek jest bowiem albo

1. Data: 2002-04-13 12:27:47

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Saulo"

> ostatnio często na rowerze :)
> a Ty?

ostatnio często na równi pochyłej :-)

saulo

1. Data: 2002-04-16 18:06:07

Od: "Wieslaw" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mateo <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a979lk$cme$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Wieslaw" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> czy potrafisz sobie wyobrazic swoje życie, gdyby każdego dnia chciałby Ci
> się robić wszystko?

A to ci dopiero filozofia! Nigdy nawet nie przyszlo mi to do glowy.
Prawdopodobnie
bedzo szybko padlbym ze zmeczenia i wtedy znow niczego nie chciloby mi sie
robic.

Wieslaw

1. Data: 2002-05-13 12:01:26

Od: "Szymek" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wieslaw" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> dlaczego?
>
> Wieslaw

Sadze ze to kwestia motywacji. Musi Cie coś (lub ktos) zmotywowac. Poza tym
znajdz sobie kogos kto bedzie Cie inspirowal i nakrecal, moze to byc nawet
cos zwiazanego z Twoim hobby.Zeby cos robic musisz tego chciec , a bez
przymusu lub motywacij nie da sie ......
Nio to tak w duzym skrocie......
pzdrawiam i zycze sukcesow paaaaaaaaaaaaaaaa

Szymek

Ps
przysłowie mówi, że jeżeli góra nie chce przyjść do Mahometa, to Mahomet
musi przyjść do góry. jest to krótki zapis rozmowy jaka odbyła się pomiędzy
naszymi sojusznikami w NATO - pomiędzy Amerykanami i Kanadyjczykami podczas
manewrów NATO. warto zobaczyć, co też nawyczyniali Ci nasi... hmmm...
sprzymierzeńcy, którzy mają nas bronić w razie wojny... polecam ;))

Przedstawiam tłumaczenie PRAWDZIWEJ rozmowy radiowej jaka odbyła się podczas
manewrów wojskowych NATO przy wybrzeżach Nowej Fundlandii w październiku
1995 roku:

Amerykanie: Prosimy zmieńcie kurs o 15 stopni na północ by uniknąć kolizji.
Kanadyjczycy: Sugerujemy, byście to WY zmienili kurs o 15 stopni na południe
by uniknąć kolizji.
Amerykanie: Tu kapitan okrętu marynarki wojennej USA, powtarzam, zmieńcie
SWÓJ kurs.
Kanadyjczycy: Nie. To ja powtarzam, wy zmieńcie SWÓJ kurs.
Amerykanie: TU LOTNISKOWIEC USS MISSOURI. JESTEŚMY DUŻYM OKRĘTEM WOJENNYM
USA. NATYCHMIAST ZMIEŃCIE SWÓJ KURS!
Kanadyjczycy: TU LATARNIA MORSKA. - I co teraz?

Ze smiercia mi do twarzy??
czat
ad. cwicznia na koncentracje
Chat, GG i inne...