nie jest źle

1. Data: 2003-01-15 14:11:17

Temat: nie jest źle
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś w nocy wreszce zniknął śnieg. Z samego rana zrobiłam rekonesans w
ogródku i okazało się , że kwiaty świetnie zniosły mrozy. Prawie wszystko
zieloniutkie. Jednak śnieg jest najlepszą ochroną przed mrozami. Okazało
się, iż nawet pod śniegiem przez te półtora miesiaca toczyło sie życie.
Rozwinęło się kilka pierwiosnków, wylazły krokusy, cebulice, wczesne narcyzy
(jesienią jeszcze nie było ich widać). Teraz jednak boję się, że będzie za
mokro i co nieco może zgnić. Aby do prawdziwej wiosny.
Kaśka

2. Data: 2003-01-15 22:34:34

Temat: Re: nie jest źle
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (jesienią jeszcze nie było ich widać). Teraz jednak boję się, że będzie za
> mokro i co nieco może zgnić. Aby do prawdziwej wiosny.

:)))))
a moze tak i u mnie powylazily
a ja nie wiem o tym
:(
jutro ja pojade na zwiady
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Gdze kupic w Łodzi nasiona ....
czy bluszcz odrośnie?
Popiol z drzewa lisciastego
Jaka roślinka będzie rosła w żwirku barwionym
koszmarki ogrodowe