nie każcie mi w to wierzyć...

41. Data: 2009-01-31 09:26:18

Temat: Re: nie każcie mi w to wierzyć...
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" napisał w wiadomości

> Albo nikt przy zdrowych zmysłach nie ogląda uwagi, bo to same nudy tak
> naprawdę...

Najbardziej ekscytujący jest podkład muzyczny i zdjęcia. Z każdego tematu
można zrobić sensację i mrożącą krew żyłach historię. Nawet z faktu, że
Kowalski Kowalskiej kwiaty przyniósł - da się zrobić niezły kryminał. ;)

michał

42. Data: 2009-02-01 08:27:04

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Najbardziej ekscytujący jest podkład muzyczny i zdjęcia. Z każdego tematu
> można zrobić sensację i mrożącą krew żyłach historię. Nawet z faktu, że
> Kowalski Kowalskiej kwiaty przyniósł - da się zrobić niezły kryminał. ;)

Ostatnio przyszły dzieci sąsiadów. Z sąsiadami. Ja w bibliotece a reszta
rozmawia i ogląda obok tv. W pewnym momencie przyszedłem, by zobaczyć, czy
przypadkiem Piły sobie nie włączyły dzieciaki, bo po kilka lat to jeszcze
chyba za wcześnie. Ale nie, nie Piła, jakaś bajka dla dzieci była... ale
podkład muzyczny pasował i do jednego i do drugiego obrazu. Fakt... wyczucia
żadnego a manipulanctwa ponad miarę...

Pzdr
Paweł

43. Data: 2009-02-01 17:12:00

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> była... ale podkład muzyczny pasował i do jednego i do drugiego obrazu.
> Fakt... wyczucia żadnego a manipulanctwa ponad miarę...

Jesteśmy w rękach specjalistów w końcu. Ich motorem sukcesu jest dylemat
"czy gawiedź to kupi?". A środki mają, oj mają... I talentu też im nie
brak. Takie czasy. Za to my "gawiedź" mamy wybór. I to jest to. :)

michał

44. Data: 2009-02-02 12:36:20

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in message

hehe, "faszyzującego wicepremiera" i w wszystko na temat...
Tak nawet w Wyborczej nie piszą :)
Duch

45. Data: 2009-02-02 17:40:59

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteśmy w rękach specjalistów w końcu. Ich motorem sukcesu jest dylemat
> "czy gawiedź to kupi?". A środki mają, oj mają... I talentu też im nie
> brak. Takie czasy. Za to my "gawiedź" mamy wybór. I to jest to. :)

Na szczęście jest tyle kanałów, że zawsze mozna coś wybrać. Chociaż... jak
tak przyjdę po południu do domu. Jak tak siądę... jak nie zacznę wybierać
spośród dostępnych kanałów... jak mnie to tak z piętnaście minut zajmie to
wertowanie propozycji w Teletygodniu albo innym czym... to się biorę do
książki... ;o)

Pzdr
Paweł

46. Data: 2009-02-02 18:22:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2009 18:40:59 +0100, bazyli4 napisał(a):

> [...]
> wertowanie propozycji w Teletygodniu albo innym czym... to się biorę do

Wypisz, wymaluj, mój TŻ. Jeśli zaś nie książka, to.... kiedyś stwierdził:
asz, tyle tych kanalów... co tam dają w Kinoplexie? Choć, jedziemy.

47. Data: 2009-02-02 19:46:29

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wypisz, wymaluj, mój TŻ. Jeśli zaś nie książka, to.... kiedyś stwierdził:
> asz, tyle tych kanalów... co tam dają w Kinoplexie? Choć, jedziemy.

Trudno mi siedzieć we współczesnym kinie. Tak potwornie śmierdzi chrupkami i
innym badziewiem że szkoda czasu ;o)
Już bym wolał nad brzegiem jeziora, z nalewką w dłoni na kaczki patrzeć... w
przyjemnym towarzystwie lub z czymś w ręku... żeby nie było komentarzy... na
przykład z lornetką... ;o)

Pzdr
Paweł

48. Data: 2009-02-02 19:55:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2009 20:46:29 +0100, bazyli4 napisał(a):

> [...]
> przyjemnym towarzystwie lub z czymś w ręku... żeby nie było komentarzy... na

To to akurat mam/y na co dzień. W ciepłych porach roku, oczywiście. Nawet
we własnym lesie, jeśli nam się nie chce kilometr dalej.
Kino to jest TA egzotyka, która nas pociąga ostatnio...
:-D

49. Data: 2009-02-02 21:43:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> kiedyś stwierdził asz, tyle tych kanalów... co tam dają w
> Kinoplexie? Choć, jedziemy.

Powinnaś już przestać zaglądać do internetu. Szkodzi Ci na ortografię.
Choć nie tylko :>

--
Pozdrawiam - Aicha

Zaburzenie zachowania...
Hm...
trener stracił robotę bo jego zespół wygrał
baardzo fajny teledysk
Norweska elegia dla tych, którzy polegli