nie każcie mi w to wierzyć...

1. Data: 2009-01-28 23:10:12

Temat: nie każcie mi w to wierzyć...
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"Premier Donald Tusk zapowiedział, że w czasie spotkania w Davos z
premierem Rosji Władimirem Putinem otwarcie zapyta szefa rosyjskiego
rządu, czy jest gotów do podjęcia nowoczesnego dialogu z Polską, jak
równy z równym. "

http://tinyurl.com/beyptk

ten facet jest pojebany, sorry

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

2. Data: 2009-01-28 23:15:29

Temat: Re: nie każcie mi w to wierzyć...
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości
> [...]
> premierem Rosji Władimirem Putinem otwarcie zapyta szefa rosyjskiego
> rządu, czy jest gotów do podjęcia nowoczesnego dialogu z Polską, jak równy

Jak zwykle komentarze są najlepsze :)

Pozdrawiam
Vicky

3. Data: 2009-01-28 23:23:40

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> [...]
> premierem Rosji Władimirem Putinem otwarcie zapyta szefa rosyjskiego
> rządu, czy jest gotów do podjęcia nowoczesnego dialogu z Polską, jak

http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
1&id=565

ale jak chce to umi

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

4. Data: 2009-01-28 23:35:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
1&id=565

> ale jak chce to umi

"ludzie postępują racjonalnie dopiero wówczas, gdy wszystkie inne metody
zawiodą"
:)

no tak, imho najbardziej wkurzająca jest w politykach chęć przypodobania
się wyborcom. może niewiele w tym złego, bo to po prostu sposób na
utrzymanie się u władzy i robienie swojego. ale trudno sie na to patrzy
po prostu. niezależnie od opcji.

5. Data: 2009-01-28 23:38:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 00:10:12 +0100, tren R napisał(a):

> [...]
> premierem Rosji Władimirem Putinem otwarcie zapyta szefa rosyjskiego
> rządu, czy jest gotów do podjęcia nowoczesnego dialogu z Polską, jak

Słoniu, ale tupiemy!
:-DDD

> http://tinyurl.com/beyptk
>
> ten facet jest pojebany, sorry

Jak nie, jak tak?

6. Data: 2009-01-28 23:51:54

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jak nie, jak tak?

znasz jakiegoś polityka co jest mniej?

7. Data: 2009-01-29 00:19:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 00:51:54 +0100, tren R napisał(a):

> znasz jakiegoś polityka co jest mniej?

Palikot?
//medei wina, że zaczynam go bardziej wnikliwie analizowac...
:-)

8. Data: 2009-01-29 00:25:55

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

1&id=565

> "ludzie postępują racjonalnie dopiero wówczas, gdy wszystkie inne metody
> zawiodą"
> :)
Prawa Murphy'ego fajne są.
Mi się podoba np.:

"Wniosek to punkt, w którym nie masz siły już dalej myśleć."

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

9. Data: 2009-01-29 00:41:16

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

1&id=565

> Prawa Murphy'ego fajne są.
> Mi się podoba np.:
>
> "Wniosek to punkt, w którym nie masz siły już dalej myśleć."

doszedłem do wniosku, że to prawda

10. Data: 2009-01-29 08:18:17

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1&id=565

> doszedłem do wniosku, że to prawda

Ja jeszcze poczekam.

michał

Zaburzenie zachowania...
Hm...
trener stracił robotę bo jego zespół wygrał
baardzo fajny teledysk
Norweska elegia dla tych, którzy polegli