trener stracił robotę bo jego zespół wygrał

1. Data: 2009-01-28 14:34:17

Temat: trener stracił robotę bo jego zespół wygrał
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.rp.pl/artykul/254058_Trener_stracil_prace
_po_zwyciestwie_100_0.html

"Trener koszykówki w jednej ze szkół średnich w Dallas stracił pracę,
ponieważ dopuścił do upokorzenia zespołu rywali."

--
Szkoda mi nie pożytkować wielkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale
ty Panie wiesz, że chciałbym zachować do końca paru przyjaciół.

2. Data: 2009-01-28 18:29:36

Temat: Re: trener stracił robotę bo jego zespół wygrał
Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 15:34, tren R <t...@p...pl> wrote:
> [...]
> Szkoda mi nie pożytkować wielkich zasobów mądrości, jakie posiadam, ale
> ty Panie wiesz, że chciałbym zachować do końca paru przyjaciół.

widziałem to już wcześniej, tylko z innym wynikiem.

baardzo fajny teledysk
Norweska elegia dla tych, którzy polegli
samo-
Za co Palikot kocha Polaków
W I E C Z E R N I K