nie lubicie pierogów z biała kapustą????

1. Data: 2002-12-18 18:57:59

Temat: nie lubicie pierogów z biała kapustą????
Od: "anilec mik" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie przepisy na nadzienia kapuśćiane do pierogów podajecie dla kapusty
kiszonej ew.z grzybami.CZynikt nie robi nadzienia ze zwykłej główkowej
kapusty?Przecież takie pierogi są pyszne!!pozdr.mik.

1. Data: 2002-12-18 21:26:45

Temat: Re: nie lubicie pierogów z biała kapustą????
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anilec mik" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kiszonej ew.z grzybami.CZynikt nie robi nadzienia ze zwykłej główkowej
> kapusty?Przecież takie pierogi są pyszne!!pozdr.mik.

Hmmmm a co w tym takiego dziwnego?

Marta

1. Data: 2002-12-19 09:25:54

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anilec mik" <a...@N...gazeta.pl> napisała:
> Wszystkie przepisy na nadzienia kapuśćiane do pierogów podajecie dla kapusty
> kiszonej ew.z grzybami.CZynikt nie robi nadzienia ze zwykłej główkowej
> kapusty?Przecież takie pierogi są pyszne!!pozdr.mik.

Niektorzy robia nadzienie ze zwyklej kapusty i z kiszonej, pol na pol;
podobno wtedy dopiero jest pyszne :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-12-19 10:11:16

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"anilec mik" wrote
> [...]
> kiszonej ew.z grzybami.CZynikt nie robi nadzienia ze zwykłej główkowej
> kapusty?Przecież takie pierogi są pyszne!!pozdr.mik.

Ja z bialej kapusty przesmazanej na masle robie nadzienie do pierogow
drozdzowych smazonych w glebokim tluszczu. Fakt, jest rewelacja. Do zwyklych
pierogow to jakos wole farsz miesny lub ruski. Kiszona kapusta mi bardziej
pasuje do krokietow. Coz - kazdy ma inne upodobania smakowe :)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

1. Data: 2002-12-19 11:12:25

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

anilec mik wrote:

> Wszystkie przepisy na nadzienia kapuśćiane do pierogów podajecie dla kapusty
> kiszonej ew.z grzybami.CZynikt nie robi nadzienia ze zwykłej główkowej
> kapusty?Przecież takie pierogi są pyszne!!pozdr.mik.

Robie, z wloska też. Zawsze przy golabkach zostaje srodek kapusty,
z ktorego robie pierogi, krokiety albo (od niedawna) placek
z kapusta Kudlatej. Za to tych z kiszona nie robie, a z grzybami
sa z samymi grzybami.

Krycha

1. Data: 2002-12-19 11:19:09

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiszonej ew.z grzybami.CZynikt nie robi nadzienia ze zwykłej główkowej
> kapusty?Przecież takie pierogi są pyszne!!pozdr.mik.

no jasne, ze robicie :)
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis134.html

wkn :)

1. Data: 2002-12-19 15:21:04

Od: "flowera" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> wrote in message
> [...]
> pierogow to jakos wole farsz miesny lub ruski. Kiszona kapusta mi bardziej
> pasuje do krokietow. Coz - kazdy ma inne upodobania smakowe :)

Czy moglabys podac przepis na pierogi drozdzowe smazone w glebokim tluszczu?
bede wdzieczna
pozdrawiam)))))))
bogusia

Piernik Zosi Karpielowej (P)