pytanie

11. Data: 2001-05-13 14:03:09

Temat: Re: pytanie
Od: "Sylwia" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9dkcs0$gmb$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "Sylwia" <S...@i...pl> napisał w wiadomości
> skrzynke :)))
> Madziulka

Madziu...
jezeli ten przypisek był do mnie to:

Ja sie nie nie obrazam.......
jestesmy na pl soc inwalidzi a nie w przedszkolu.......:-)))
Ja po prostu gonię resztkami sił i na dniach też idę do szpitala.

Tylko, że ja myślę..... że to nie ta Sylwia........:-))
Ta Sylwia ma PP w loginie i jest z Interii a ja z Onet-u.....:-))
I...... problemy chyba też mamy różne...:-P
Chyba będę musiała cos zmienic, bo się grupowiczom Sylwie pomylą..:-)))

Do usłyszenia
Sylwia.
e...@p...onet.pl

12. Data: 2001-05-13 15:58:00

Od: S...@i...pl (Sylwia) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I...... problemy chyba też mamy różne...:-P
> Chyba będę musiała cos zmienic, bo się grupowiczom Sylwie pomylą..:-)))

Hej,
Tu Sylwia z interii, czyli "ta" Sylwia. Mogę używać ksywki-od dziś będę
Siwą.
Pozdrawiam
Siwa

-----------------R--E--K--L--A--M--A----------------
--
Masz problem z prowadzeniem ksiag? Szukasz odpowiedzi?
Forum Ksiegowych i Bieglych Rewidentow w INTERIA.PL!

13. Data: 2001-05-13 21:52:28

Od: "Sylwia" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwia <S...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:007401c0dbc5$8b34afa0$2...@a...pl...

> Hej,
> Tu Sylwia z interii, czyli "ta" Sylwia. Mogę używać ksywki-od dziś będę
> Siwą.
> Pozdrawiam
> Siwa

Sylwio...
wszystko jest OK....
Sylwia :-))))))))))))

14. Data: 2001-05-14 10:28:57

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja

ale to bylo w tamtym Tysiacleciu, jakies 25 -27 lat temu...
W.

15. Data: 2001-05-14 17:20:54

Temat: nie lubie byc nieslowny (list do TVP)
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy

Jakis czas temu wpadlem na pomysl abysmy razem sprubowali napisac list do
TVP w naszej sprawie. Wiekszosc pracy wykonal Tomasz Gumny - i dzieki Mu za
to, byl to kawal roboty i wiekszosc z nas nie przeszla obojetnie. Niestety
ostatnio wszystko przycichlo. Ja juz od jakiegos czasu (ponizej) prubuje
wymoc na Tomku aby podal mi ludzi do ktorych poszla petycja, niestety bez
skutku. Musimy to pociagnac dalej, bo szkoda Waszego zaangazowania i pracy.
Ponizej przedstwiam moja korespondencje z Tomkiem. Nie rozumcie tego, ze
obrabiam "d..e" Tomkowi, bo nie jest to moim celem - chce abysmy razem
ustalili co dalej. A wiec grupowicze, co robimy dalej ?

pozdrawiam
Arek

-------------

Witaj Tomku

To ze pytam to nie znaczy ze mnie sie nudzi, tez mam swoja robote. Wiem
tylko ze cos tu nie gra i trzeba zaczac dzialac i nie czekac odpowiedzi.
Weekend to dobra pora.

Arek

Od: algraf <a...@i...org.pl>
Do: Tomasz Gumny /NET/ <t...@g...com.pl>
Data: 11 maja 2001 10:04

16. Data: 2001-05-14 22:07:07

Temat: Re: nie lubie byc nieslowny (list do TVP)
Od: "Tomasz Gumny" <t...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

>[...] Ponizej przedstwiam moja korespondencje z Tomkiem. [...]

Ktos inny moglby miec za zle cytowanie prywatnej korespondencji.
Zestawienie przygotowalem i wyslalem do algrafa.
TG
PS. Dla mnie EOT.

17. Data: 2001-05-15 21:08:43

Temat: WAPARK i TVP - było: nie lubie byc nieslowny (list do TVP)
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"algraf" <a...@i...org.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> obrabiam "d..e" Tomkowi, bo nie jest to moim celem - chce abysmy razem
> ustalili co dalej. A wiec grupowicze, co robimy dalej ?

Grunt to konsekwencja której brak powoduje, że wiele tu tematów
i im poświęconego czasu, po wzlotach idzie w zapomnienie.
Temat trzeba doprowadzić konsekwentnie do końca.
A przy okazji Arku, poślij mi tą listę adresatów do których został
wysłany list na w/w temat.

Podobnie jest ze sprawą WAPARK-u co do której podjął inicjatywę
Leszek.M:
"Leszek M." <l...@w...com.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Zainspirowany dyskusją która tu się odbywa postanowiłem wysłać do kilku
> znaczących gazet mejla następującej treści (tekst poniżej). Było to
> spontaniczne, wszelako teraz zmitygowałem się trochę i stwierdziłem że
może
> warto wspólnie opracować jakiś list otwarty (w sprawie parkowania, praw ON
> itp) i rozesłać go do paru gazet, w tym również zachodnich (!) oraz do
> takich instytucji jak np. Sejm, Senat, Prezydent, różni Niedorzecznicy,
Rada
> Ministrów itp.
> Zbliżają się wybory, jest szansa coś załatwić. Może zacznijmy działać
>
> ***************** tekst mejla go gazety wyborczej ****

/.../

Jeżeli nie pójdziecie za tym ciosem, to system "kasowania ON" w krótkim
czasie dosięgnie każdego z Was w Waszych miastach a nie tylko w Warszawie.
Wystarczy spojrzeć na:

http://www.wapark.com.pl/index_pol.htm

i wyciągnąć wnioski z zawartości tabel - POLECAM.

Do samego systemu nic nie mam, ale do żądania opłat za parkowanie
pojazdów ON - tak.

Zwróciłem się do WAPARK-u z pytaniem, a jak to będzie z ON którzy
przyjadą do Warszawy z któregokolwiek kraju UE i otrzymałem następującą
odpowiedź:

----------

18. Data: 2001-05-16 14:55:24

Od: "Leszek M." <l...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JC" <J...@t...de> napisał w wiadomości
> "algraf" <a...@i...org.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Podobnie jest ze sprawą WAPARK-u co do której podjął inicjatywę
> Leszek.M:

Niestety, do dnia dzisiejszego pies z kulawą nogą nie raczył mi odpisać -
żadna z bodajże 5 dużych gazet nie raczyła nawet napisać, że nie zajmie się
tą sprawą - zwyczajnie mnie olali.
Mam ten tydzień strasznie zajęty, ale po niedzieli pociągnę to dalej -
mejlem albo i osobiście poszukam redaktorów naczelnych i spytam grzecznie,
czy tak się traktuje osoby, które do nich piszą w ważnych sprawach
społecznych.
Dam wam znać, jak to się rozwinie.
/.../

> Zwróciłem się do WAPARK-u z pytaniem, a jak to będzie z ON którzy
> przyjadą do Warszawy z któregokolwiek kraju UE i otrzymałem następującą
> odpowiedź:

/..../

I tu widać ciekawszą rzecz - ON zagraniczni ( z UE) są traktowani LEPIEJ niż
krajowi - bo Polak ON powinien mieć identyfikator (nieważne, że jest spoza
Warszawy, nic nie ma o wyjątkach), zaś zagraniczny nie. Zatem - krajowi są
dyskryminowani !!!

A swoją drogą - ciekawe jakim paragrafem poparł swoją wypowiedź ów
człowiek - bo z tego co wiem w regulaminie nic takiego nie ma !

Ja wobec tego z kolei napiszę z pytaniem, co ma zrobić osoba spoza Warszawy
oraz z jakiego punktu regulaminu to wynika.

Leszek M.

19. Data: 2001-05-16 16:34:29

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sdalskdlaskdlaskdlaskdlas
s;daks;ldkaslkdalskdla;s
slkdlaskdlaksdlakdlakdl

20. Data: 2001-05-16 22:59:35

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek M." <l...@w...com.pl> schrieb im Newsbeitrag

Witam:-)

> [...]
grzecznie,
> czy tak się traktuje osoby, które do nich piszą w ważnych sprawach

No, ciekawe.

> [...]
> Warszawy, nic nie ma o wyjątkach), zaś zagraniczny nie. Zatem - krajowi są

I to jest właśnie smutne, bardzo smutne.

> A swoją drogą - ciekawe jakim paragrafem poparł swoją wypowiedź ów
> człowiek - bo z tego co wiem w regulaminie nic takiego nie ma !

Zadnym - to wszystko co otrzymałem.
Sęk w tym, że chyba takiej ewentualności twórcy tego systemu nie wzięli
pod uwagę. Z drugiej strony, procedura i wymagane dokumenty itp. potrzebne
do otrzymania identyfikatora "N" jest nie do wykonania przez osobę
przyjezdną.
Ona poprostu nie ma takich dokumentów, a jeśli już to nie po plosku.
W związku z tym Warszawa stałaby się dla ON i ich praw panujących w krajach
europy zach. miastem zamkniętym lub miastem w którym muszą płacić za
parkowanie.
Pozostaje jednak kwestią otwartą sprawa parkowania na innych miejscach tz.
bez kopert.
O to jeszcze nie pytałem.

> Ja wobec tego z kolei napiszę z pytaniem, co ma zrobić osoba spoza
Warszawy
> oraz z jakiego punktu regulaminu to wynika.

Napisz, ciekawe jaką otrzymasz odpowiedź.

A tak na marginesie, to wspaniały materiał dla TV.
Ten system naprawdę ośmiesza nasz kraj jeśli chodzi o kandydowanie Polski
do UE a tym jak traktuje się ON w Polsce.
Czy w Warszawie nie ma Rzecznika Prwa ON?
A co on na to?
Może wogóle nie wie o tym?

pozdr. - Józek

praca dyplomowa