pytanie

1. Data: 2001-05-12 20:16:17

Temat: pytanie
Od: "Magdalena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos rehabilitowal sie/rehablilituje sie w Konstancinie w STOCERze ?????

MB

2. Data: 2001-05-12 21:09:20

Temat: Re: pytanie
Od: S...@i...pl (Sylwia) szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos rehabilitowal sie/rehablilituje sie w Konstancinie w STOCERze
?????

> MB

Hmm... Ja tylko w Chylicach, obawiam się.

-----------------R--E--K--L--A--M--A----------------
--
Masz problem z prowadzeniem ksiag? Szukasz odpowiedzi?
Forum Ksiegowych i Bieglych Rewidentow w INTERIA.PL!

3. Data: 2001-05-12 22:19:15

Od: "Magdalena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <S...@i...pl> napisał w wiadomości

> ?????

> Hmm... Ja tylko w Chylicach, obawiam się.
>
> Sylwuska, mam nadzieje ze na Madzie sie nie obrazilas i cosik wyslesz na
skrzynke :)))

Madziulka

4. Data: 2001-05-12 22:23:05

Od: "Magdalena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <S...@i...pl> napisał w wiadomości

> ?????

> Hmm... Ja tylko w Chylicach, obawiam się.
>
> Chylice to tez rehabilitacja kolo Konstancina ale dla mlodszych.Bylas
kiedys tam????

5. Data: 2001-05-13 07:18:20

Od: S...@i...pl (Sylwia) szukaj wiadomości tego autora

> kiedys tam????

Jap, jap. Jakieś 7 lat temu na oddziale 14. Ty też?

Sylwia

-----------------R--E--K--L--A--M--A----------------

6. Data: 2001-05-13 08:54:33

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Ja tez w Chylicach, w 1984 - 86
pozdr.
Arek

7. Data: 2001-05-13 09:34:22

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

za moich czasow to 14 byla chyba dla dziewczynek. Ja bylem na tym samym 2
pietrze.
pozdr.
Arek

8. Data: 2001-05-13 10:12:26

Od: "Magdalena" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

STOCERze

> Jap, jap. Jakieś 7 lat temu na oddziale 14. Ty też?
>
> Sylwia
>
> Nie, ja w STOCERze !!!! Bo na Chylice jestem za stara :)))
Pozdrawiam

9. Data: 2001-05-13 10:15:19

Od: S...@i...pl (Sylwia) szukaj wiadomości tego autora

14 była koedukacyjna, a na 2 pietrze prócz tego była jeszcze 13
(kręgosłupy) - no ale to było w 1993/94.
Pozdrawiam,
Sylwia

-----------------R--E--K--L--A--M--A----------------

10. Data: 2001-05-13 10:29:08

Od: S...@i...pl (Sylwia) szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam

Na Chylice sie załapałam w ostatniej chwili (17 z hakiem) . W Stocerze mnie
tylko cięli:-)
Pozdrowionka
Sylwia

--
Masz problem z prowadzeniem ksiag? Szukasz odpowiedzi?
Forum Ksiegowych i Bieglych Rewidentow w INTERIA.PL!
Skorzystaj - http://biznes.interia.pl/biznesforum/

praca dyplomowa
Prosba Kingi
Jesteś słaby psychicznie?