praca dyplomowa

1. Data: 2001-05-12 16:52:31

Temat: praca dyplomowa
Od: "Dioniz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszę pracę dyplomową na temat "Emocje u dzieci niewidomych i
słabowidzących" i szukam rozsądnej literatury na ten temat. Za pomoc z góry
dziękuję.

Daria

2. Data: 2001-05-13 08:54:32

Temat: Re: praca dyplomowa
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Powoli mecza mnie takie ogloszenia. Nie mowie tu konkretnie o tej osobie
ale w wiekszosci osoby dajace takie ogloszenia pisza prace na podstawie
literatury, materialow. Do cholerki, a moze, by tak studenci brali by
udzial w wyjazdach ON i w tedy zdobyli by dobry material na prace. A tak to
jest tylko pojscie na latwizne.

Arek

3. Data: 2001-05-15 21:36:06

Od: "Apik" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> w artykule
news:000701c0db89$e4d2da00$cca463d9@ArkadiuszAluk napisał...
> [...]
> literatury, materialow. Do cholerki, a moze, by tak studenci brali by
> udzial w wyjazdach ON i w tedy zdobyli by dobry material na prace. A tak

Jasne po co się męczyć jak wystarczy tylko się "ogłosić":(
łe nie ładnie studenci, a potem wychodzi to co wychodzi teoria a i owszem
tylko ni jak do praktyki i rzeczywistości się ma a szkoda...

Apik
a...@c...pl lub a...@t...pl

Prosba Kingi
Jesteś słaby psychicznie?