nie ma co kucharka ze mnie genialna;)

1. Data: 2003-08-20 10:39:18

Temat: nie ma co kucharka ze mnie genialna;)
Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

no właśnie... ugotowałam dziś na obiad barszczyk chrzanowy taki na
szyneczce, kiełbasce białej i podwawelskiej, zabielany mąką i śmietaną z
majerankiem i innymi ziołami jedyne czego nie dodałam to chrzan. tzn już
siedzi w barszczu i sie gotuje.
nie wiem czy to pogoda czy co?? taka gafa dobrze że do obiadu jeszcze trochę
czasu (mąż przychodzi dopiero po 17 tak wiec powinien sie przegryźć)

--
Aneta

1. Data: 2003-08-20 10:58:59

Temat: Re: nie ma co kucharka ze mnie genialna;)
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
trochę
> czasu (mąż przychodzi dopiero po 17 tak wiec powinien sie przegryźć)

juz to kiedys pisalam, ale jeszcze raz na pocieszenie:
babcia podala kiedys szarlotke z kruchego ciasta z musem jablkowym w misce
obok, bo zapomniala dodac jablek do ciasta :)))

wkn

1. Data: 2003-08-20 11:22:57

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> babcia podala kiedys szarlotke z kruchego ciasta z musem jablkowym w misce
> obok, bo zapomniala dodac jablek do ciasta :)))

uff to znaczy ze nie jest ze mną az tak źle
aneta

kardamon ???
Kuchnia gazowo-elektryczna - jaka?
Powitanie - nowa na grupie