nie potrafie sie skupic...

1. Data: 2005-04-17 22:21:11

Temat: Re: nie potrafie sie skupic...
Od: Marsel <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel wrote:

> Raczej nie. Od kilku lat ma podobne problemy (raczej powazniejsze - np.
> o przeczytaniu artykulu nie ma mowy). Po terapii doszedlem jedynie do
> wniosku ze taki JUZ jestem :)

Innymi słowy - terapia moze byc bardzo pomocna - pomaga pogodzic sie ze
stane rzeczy.

1. Data: 2005-04-17 22:51:25

Od: "Casper" <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bg
> Zupelnie inaczej jest z rzeczami ktore mnei interesuja, nad stronka
> internetowa ktora tworze moge siedziec i 6 godzin prawie bez przerwy gdy
mam
> wene.

I tu lezy pies pogrzebany :)

Studiujesz rzeczy, ktore Cie nudza, wiec czemu sie dziwic?

1. Data: 2005-04-18 09:21:44

Od: "Gosia" <G...@V...net> szukaj wiadomości tego autora

"pawel" <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> wrote in message

> mi magnez i witaminki pomagaja. + kawa i cola do saczenia...

polecam rowniez Omega-3 fish Oils

http://polki.wp.pl/kat,1691,wid,6964516,wiadomosc.ht
ml

1. Data: 2005-04-18 11:51:37

Od: "Gosia" <G...@V...net> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <G...@V...net> wrote in message
s.net...

> "pawel" <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> wrote in message

> polecam rowniez Omega-3 fish Oils

Zapytalam zaprzyjaznionego lekarza z Akademii Medycznej w Gdansku, jak
wlasciwie dziala ta Omega-3? Odpowiedzial mi jezykiem prostym , zrozumialym
dla laika:
"Wyobraz sobie, ze masz na ubraniu plame z asfaltu lub smoly. Taka plame
najlatwiej jest wyczyscic za pomoca MASLA. Chodzi o to, ze SMOLA to tluszcz
NASYCONY. Maslo to tez tluszcz, ale nienasycony. Jest to podobny rodzaj
substancji, która miesza sie ze smola, ale ma zdolnosc do wiazania,
rozpuszczania molekul "ciezszych" od siebie.

Bardzo podobnie dziala tluszcz typu OMEGA 3 na zlogi w organizmie, dzieki
temu skutecznie oczyszcza organizm.

Z drugiej zas strony, OMEGA-3 wbudowana w komórki organizmu dziala podobnie
do warstwy teflonu - czasteczki róznych substancji latwo sie po niej
slizgaja, a nic sie do niej nie przykleja. Dzieki temu lepiej dziala
przyswajanie i wydalanie, cala przemiana materii przebiega sprawniej."

Dr. n. med. A.F. - AMG w Gdansku

1. Data: 2005-04-19 00:44:32

Od: "bg" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Casper" <r...@k...k.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik bg
> mam
>
> I tu lezy pies pogrzebany :)
>
> Studiujesz rzeczy, ktore Cie nudza, wiec czemu sie dziwic?

mysle ze 80% ludzi znajduje w swoich studiach jakis nudny przedmiot... takie
jest juz zycie

--
bg

1. Data: 2005-04-19 00:47:39

Od: "bg" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@V...net> napisał w wiadomości
s.net...

> "pawel" <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> wrote in message

> polecam rowniez Omega-3 fish Oils

tran, pamietam, chyba najgorszy smak jaki w zyciu czulem, ale moze kapsulki
zaczne lykac, kto wie :)

--
bg

1. Data: 2005-04-19 00:48:48

Od: "bg" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gnój" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> bg napisał(a):
>
> [...]
>
> Ja natomiast mam problem ze skupieniem się podczas czytania, czasem czytam
> myśląc o czym innym i w efekcie nie wiem o czym czytałem, ale... cały czas
> czytałem (chyba?) Dziwne to i niedorzeczne...

mam to samo gdy czytam pierdoly :)

i mam rowniez jakas cicha nadzieje ze to co przeczytalem dostanie sie do
mojej podswiadomosci i jakims cudem uwolni sie podczas egzaminu

--
bg

1. Data: 2005-04-19 00:49:59

Od: "bg" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

Widze ze na tej grupie nie ma psychologow, albo siedza cicho... ;-)

--
bg

1. Data: 2005-04-19 03:28:40

Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

<mniam>

po prostu jestes leniem...

ja z reszta tez :>

ghostrider

1. Data: 2005-04-19 07:04:13

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bg napisał:

> tran, pamietam, chyba najgorszy smak jaki w zyciu czulem, ale moze kapsulki
> zaczne lykac, kto wie :)

No niestety.
Chyba wszystkie dzieci, ktore karmiono tym wynazkiem już do konca zycia
nie pozbędą się traumy związanej z tym smakiem.

--
GABi

stany lękowe... długie ale jak możesz to pomóż ... proszę
Doświadczenie ojcostwa...
co myslicie o tych slowach??...
Pomozcie prosze zidentyfikowac cytat (F. Znaniecki)
Idealny nauczyciel...