niebezpieczny wzwód !

1. Data: 2004-12-12 11:19:30

Temat: niebezpieczny wzwód !
Od: "D_B" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mój członek gdy jest w zwodzie pnie się mocno do góry tzn. kąt jaki tworzy w
stosunku do pionu ciała to jakieś 10-20 stopni. Gdy go próbuję nachylić do
pozycji ok. 90 stopni w stosunku do ciała to jest bardzo naprężony. propblem
pojawia się w czasie stosunku. Moja partnerka w większości pozcjach w
których członek znajduje się właśnie w tych 90 stopniach w staosunku do
ciała - odczuwa ból.

czy można coś poradzić (np. operacyjnie) na tą dolegliwość ?

2. Data: 2004-12-12 11:42:17

Temat: Re: niebezpieczny wzwód !
Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "D_B" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ciała - odczuwa ból.
>
> czy można coś poradzić (np. operacyjnie) na tą dolegliwość ?

Podejrzewam ze wszystko jest OK ,moze ci na priva Kamasutre podesle i
dojdziesz do wniosku ze wszystko jest w najlepszym porzadku.Ta Kamasutra
jest w pdf i "wazy'' 11 mega
juras

3. Data: 2004-12-12 14:55:00

Od: "ropoiwzk" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciała - odczuwa ból.
>
> czy można coś poradzić (np. operacyjnie) na tą dolegliwość ?

Amputacja!

4. Data: 2004-12-12 22:07:48

Temat: Odp: niebezpieczny wzwód !
Od: "Looca" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

polecam pozycje "po bożemu" wtedy członek wsuwa sie pod takim kątem o jakim
piszesz, wiec to pewnie ułatwi, ale ile mozna sie kochac w pozycji "po
bozemu"....................hm polecam ten pomysł z kamasutrą w PDF'ie,
napewno pomoże.
Pozdrawiam i zycze poprawy współżycia.
Looca

Zamrazanie nadzerki