niedowład ręki u człowieka rozrusznikiem serc

1. Data: 2010-02-09 17:29:40

Temat: niedowład ręki u człowieka rozrusznikiem serc
Od: "bolo" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest możliwość w miarę dokładnego zdiagnozowania
takiego przypadku jak wyżej? Człowiek był na obserwacji w szpitalu
specjalistycznym,na neurologi i po caym tygodniu pobytu nie powiedziano mu
nic konkretnego. Nie zrobiono mu żadnych badań z użyciem pola magnetycznego
jak np. rezonans. Do kogo powinein się zgłosić aby uzyskać pomoc?

2. Data: 2010-02-18 23:38:10

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 18:29, "bolo" wrote:
> [...]
> nic konkretnego. Nie zrobiono mu żadnych badań z użyciem pola magnetycznego
> jak np. rezonans. Do kogo powinein się zgłosić aby uzyskać pomoc?

Rozrusznik i rezonans? Kiedyś, z takim implantem, chory (i jego
otoczenie) miał przeciwwskazanie do rozmów przez telefon komórkowy.
Nie mam pojęcia, co może być powodem niedowładu ręki, ale nie należy
dopuścić do przykurczu dłoni. Niech chory w czasie leżenia podkłada
sobie wyprostowaną dłoń pod pośladek. No i próbować (poprzez
rehabilitację) przywrócić sprawność ręki.

--
Pozdrawiam :)
JM

3. Data: 2010-02-23 19:02:42

Od: Jan Górski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Niedowład ? Czucie OK ? Zobacz jak wygląda siła poszczególnych palców
(tensometr oporowy). Zbadaj tętno na kończynie, porównaj ciśnienia na
obu rekach. Rozważ CT głowy. Sprawdź czy nie ma patologicznych
odruchów.

Honorowy Dawca Krwi a NFZ
Kamienie żółciowe poza woreczkiemn
koszt pobytu opiekuna dziecka w sanatorium
Re: koszt pobytu opiekuna dziecka w sanatorium
Re: Czy to może być czerniak? Zdjęcia - prośba o opinie.