nieoficjalne ZPChr?

1. Data: 2005-01-02 10:47:38

Temat: nieoficjalne ZPChr?
Od: "Kasi i PrzemekK" <smeno@tlen....pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Noworocznie

Zastanawiałem się ostatnio nad zjawiskiem niepełnosprawnych, którzy
"dorabiają" sobie na skrzyżowaniach w większych miastach.
Widuję różne osoby, "chwiejnie chodzące" z różnych przyczyn zdrowotnych, po
amputacjach rąk, nóg - nawet widuję osobę która przemieszcza się na deseczce
z kółkami (kikuty ma chyba śladowej długości). W sumie w tym "biznesie"
chyba panuje zasada "im bardziej widoczne kalectwo tym lepiej".
Zastanawia mnie w jaki sposób jest zorganizowany ten proceder. Samo
przywożenie i odwożenie ON z miejsca zamieszkania do "pracy" i z powrotem
wymaga już pewnej infrastruktury jak chociażby bus. Ciekawi mnie w jaki
sposób są dzielone "przychody" z tej działalności. Czy niepełnosprawny ma
stałą pensję i premię motywacyjną? Czy może ma jedynie prowizje "od utargu"?
Czy zetknęliście się z tym zjawiskiem? Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam

PrzemekK
---
smeno@tlen..pl - pobaw się kropkiem