niepokalane poczęcie

71. Data: 2006-12-20 22:39:33

Temat: Re: niepokalane poczęcie
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

... muu ...<p...@h...pl>
news:lhdl45z5qz7p.1driy2mq60ph1.dlg@40tude.net

[...]
> Ps. Tej w sumie prawidłowości dopomogli także
> cesarze rzymscy, a zwłaszcza ten Wielki, który miał się
> za mesjasza
> większego od Chrystusa, a który i tak został świętym :o)
>
> Zdaje się to był ten, który na powrót
> nauczył uczniów Chrystusa zabijać
> wrogów państwa...
[...]

Byłbym mniej surowy. Grunt przygotowało parę wieków okrutnych prześladowań,
które pewnie wytrzebiły, co lepsze linie uczniów Chrystusa, a tym, którzy
dotrwali miała prawo już się znudzić rola najłatwiejszej zwierzyny.

Paff

72. Data: 2006-12-20 22:41:00

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki<s...@l...po>

> [...]
> prześladowań, które pewnie wytrzebiły, co lepsze linie uczniów
> Chrystusa, a tym, którzy dotrwali miała prawo już się znudzić rola

Coś mi interpunkcja się rozchwiała, ale mam nadzieję, że dasz radę odczytać.
Trochę-m zmęczon.

P.

73. Data: 2006-12-20 23:02:11

Od: "... muu ..." <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Dec 2006 23:39:33 +0100, niezbecki napisał(a):

> [...]
> które pewnie wytrzebiły, co lepsze linie uczniów Chrystusa, a tym, którzy
> dotrwali miała prawo już się znudzić rola najłatwiejszej zwierzyny.

W sumie racja, nikt nie chce wyjść na głupiego... :o)
A w ogóle to kurcze nic konkretnego nie wiem,
a chciałbym wiedzieć, co sie tam, kurwa,
wtedy działo...

> Paff

... muu ...
-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
sake

Ps. Co się tyczy tych prześladowań, to są
w większości mity, już Żydów bardziej prześladowano,
zresztą oni tez byli cholernie narwani i skorzy do buntów,
chrześcijanie z pogan się właśnie na nich wtedy wypięli,
z punktu widzenia Chrystusa słusznie, bo ten nie
nwoływał do rozbojów, ale chyba wtedy się
na siebie ostatecznie żeśmy pogniewali...

No wiesz, naginąło ich sp[oro w 70,
a potem w 135r., mieli pewnie żal,
że chrześcijanie z pogan się nie
przyłączyli do wyzwalania Izraela...

Dziwne to wszystko i zmienne ludzkie losy,
a ja ciągle nie wiem, kim naprawdę był Jezus...
Owszem zaczynam rozumieć, skąd się wzięły jego
przekonania..., z jakiej gleby wyrósł...
i jaki był/jest jego duch-etyka,
ale ciągle mi mało, chyba
jestem masochistą :o)

74. Data: 2006-12-20 23:04:29

Od: "... muu ..." <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Dec 2006 23:41:00 +0100, niezbecki napisał(a):

> niezbecki<s...@l...po>

> Coś mi interpunkcja się rozchwiała, ale mam nadzieję, że dasz radę odczytać.
> Trochę-m zmęczon.

Chyba dałem radę...
wczuć się w klimat Twego słowa... :o)

> P.

... muu ...
-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
sake

75. Data: 2006-12-20 23:20:06

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):

> kto Ci to zrobił?
> bo chyba nie sam

że niby co masz w baniaku?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

76. Data: 2006-12-20 23:29:35

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

... muu ... napisał(a):

> Jak to ? To koalicja opowiada jakiegoś nowego ducha ?

raczej chodziło mi o niechęć do zmian.
ale chyba zły przykład podałem :)
choc, po przemyśleniu twierdzę, że wadza się za nosy
bo to najlepsza metoda zachowania status quo.

> Zgoda, Zaratusztra też nie znalazł posłuchu
> pośród swoich..., to Jezus celnie powiedział,
> zresztą nie tylko to, że prorok jest pogardzany
> we własnym kraju...
>
> Ciekawe skąd sie bierze ta prawidłowość...

z nas?
z tego, że zewnętrzny punkt odniesienia może być postrzegany bardziej
pozytywnie/atrakcyjnie?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

77. Data: 2006-12-20 23:31:06

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...na.swiat>

> że niby co masz w baniaku?

filtr na niektóre duszności

paff
--
Geoff Huish, 26, told fellow boozers at a local pub in Caerphilly, South
Wales, "if Wales wins, I'll cut my balls off." So they did. And HE did.

78. Data: 2006-12-20 23:32:49

Od: "... muu ..." <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Dec 2006 00:29:35 +0100, tren R napisał(a):

> z nas?
> z tego, że zewnętrzny punkt odniesienia może być postrzegany bardziej
> pozytywnie/atrakcyjnie?

Czyli że na ten przykład zwykły człowiek może
być postrzegany jako cudowny ? :o)
No bo wiesz, swoi za dobrze nas znają - he, he.
I wiedzą, że nie fruwamy do raju o własnych
skrzydłach, chyba że tęgo zapijemy, tak ?

:o)

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
sake

79. Data: 2006-12-20 23:33:44

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...na.swiat>

[...]
> z nas?
> z tego, że zewnętrzny punkt odniesienia może być postrzegany bardziej
> pozytywnie/atrakcyjnie?

a nie czasem z tego, że bliżsi wiedzą o proroku więcej niż odlegli? (i są
mniej podatni na brązowienie, mity, tuby, koloryzacje)

p.

80. Data: 2006-12-20 23:38:16

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Maja napisał(a):

> Ale zrozum jedno. Twoje pytania do niczego nie prowadzą.

maju, tylko nie pitol, ja cie prosze

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

CHOINKA
A gdzie jest choinka?
Rozmowa z Mądrością (zabawa psychologiczna)
Czy psycholodzy to dobrzy scenarzyści?
dupa