nierzeczywistosc, mania, rzeczywistosc i milosc

1. Data: 2003-01-29 13:11:28

Temat: Re: nierzeczywistosc, mania, rzeczywistosc i milosc
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

mania:
> ... takie przedstawianie problemu nierzeczywistości
> jest raczej formą kolokwializmu niż rzeczywistej ;)
> świadomości;

Ha! Ha! Ha! :)))

Myslalem ze stac Cie na wiecej niz to co tu wymeczylas.
Trudno. :]
Sprawiasz niekiedy 'potezniejsze' wrazenie. ;)

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2003-01-29 13:17:20

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

RG:
> Teza: http://wiem.onet.pl/wiem/019a95.html
> Zatem bądź uprzejmy ją udowodnić, nie każ tego robić innym.
> No i dla ścisłości wywodu definicja miłości też by się przydała.

OK, wycofuje teze z tematu glownego. Fajnie, co? :)

W takiej sytuacji chyba mozesz juz teraz odetchnac z ulga. ;)

Czarek

1. Data: 2003-01-29 14:12:19

Od: "RG" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
| W takiej sytuacji chyba mozesz juz teraz odetchnac z ulga. ;)

Ufffffff........... ;-)

1. Data: 2003-01-29 15:00:57

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" news:b18js0$iep$1@news.onet.pl...
> mania:
>
> Ha! Ha! Ha! :)))
>
> Myslalem ze stac Cie na wiecej niz to co tu wymeczylas.
> Trudno. :]
> Sprawiasz niekiedy 'potezniejsze' wrazenie. ;)

łaskotki? ;)
zdemaskowałeś osobistą wycieczkę i oddajesz pięknem za nadobne :o)
ale komplement i tak Ci się udał :)
powiedz teraz czego byś oczekiwał? hm?

Mania

1. Data: 2003-01-29 15:03:00

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-29 15:18:46

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

mania:
> powiedz teraz czego byś oczekiwał? hm?

Ja? :)
Alez ja niczego konkretnego nie oczekuje.
Obserwuje...

Nie wymagam od Ciebie ani nie oczekuje abys
byla kims innym niz jestes niejako. Serio. ;))

Czarek

1. Data: 2003-01-29 16:09:44

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" news:b1618q$16$1@news.onet.pl...
> Tak sie zastanawialem nad roznicami pomiedzy
> nierzeczywistoscia i rzeczywistoscia i doszedlem
> do kategorycznej konkluzji.
>
> Otoz stawiam teze ze w obszarze nierzeczywistosci
> nie istnieje milosc.
>
> Tak wiec kazdy kto nie doswiadcza milosci, badz np
> ja traci, sila rzeczy przebywa badz zapada sie mentalnie
> w obszarze nierzeczywistosci.

FW: "Telik" news:b16ctk$nsb$1@ns.master.pl...
to zawsze ten sam Éluard. Umiera w 1952 roku. W encyklopediach
zapisuje się przede wszystkim jako najwybitniejszy poeta wśród surrealistów
francuskich i twórca nowego modelu liryki miłosnej uzależniającego głębię
doznawania rzeczywistości od mocy uczucia do ukochanej kobiety.

-------------------------------------

Jej zachłanność równa jest tylko mojej

Dzięki tobie świat w ruchu
Obwiedziona rozkoszą jak płomień
W ciemności orientujesz się lepiej niż ciemność
Światłoczuła głowo

Moje serce bije w całym twym ciele
W twych ulubionych zaciszach
Na białej tratwie nocy
Pod zatopionymi drzewami

Spędzamy życie
Na niweczeniu godzin
Wymyślamy czas

I od razu jak zawsze
Zielenie i ptaki
Gdzie my jesteśmy
Oddychają w twoich spojrzeniach
Lądują na twych powiekach
Ostrożnie nie ruszaj się
Girlandy twych członków
Obsłużą święta mniej subtelne

Żadnych gestów pozornych
Wyglądamy jakbyśmy zastygli
Tak bardzo jesteśmy potajemni

Oddaj cały swój ciężar jutrzence
Horyzontowi nerw dokładnej wagi
Krater rześkiego powietrza
Niech koronuje twe szalone włosy
Bezmiar piany pośród warg słońca
Czy skrzydło bijące twej krwi

Użycz twej mocy ciepła
Daj mi upał masywny brutalny i gorzki
Wewnątrz twych dłoni i twoich ust
Podaruj twe przezroczyste zmęczenie

Twoją słodycz ufność

Z rozległości twych oczu
Wyziera kształt zamku
Wydanego jak motyl na pastwę wiatrów
Innym razem straszliwe rumowisko
Ostatnia pieszczota
Której misją jest nas rozdzielić
Czasem wino a czasem rzeka
Zasklepiona jak pszczeli rój

Chodź tu uległa chodź o tym zapomnieć
A wtedy wszystko zacznie się od nowa

1. Data: 2003-01-29 17:11:24

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

właśnie zauważyłem, że jest kilka aktywnych tematów filozoficznych na tej
grupie; "wirtualna rzeczywistość", "rzeczywistość?", "nierzeczywistość
odczuć" + dodatki w innych wątkach. Być może to potwierdza jak krytycznie
ważny jest to obszar i jak bardzo psychologia zazębia się z filozofią.

1. Data: 2003-01-29 17:33:53

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PowerBox"
> [...]
| odczuć" + dodatki w innych wątkach. Być może to potwierdza jak krytycznie
| ważny jest to obszar i jak bardzo psychologia zazębia się z filozofią.

No! piękny wniosek jak na końcówkę stycznia 2003 :-))
A z biologią się nie zazębia? Kosmologią, archeologią, ginekologią,
tresurą psów rasowych i losem psa przybudowego, polityką
i socjologią, dermatologią, fizyką kwanta i mechaniką,
trawologią i łopatologią, etc.

Podaj jeden przykład - gdzie się nie zazębia?
:-))

ett

Fotografią, kartografią, cycologią i umieralnością na raka piersi.
Piaskownicą z dzieciństwa i pierwszym rowerem przyszłego filozofa.
Kopulacją i celibatem. Tematem wyższości harakiri nad skokiem
z wieżowca.
Chociaż jeden temat mógłbyś podać?
:-)

1. Data: 2003-01-29 20:47:22

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i socjologią, dermatologią, fizyką kwanta i mechaniką,
> trawologią i łopatologią, etc.
>
> Podaj jeden przykład - gdzie się nie zazębia?

- witam, nie dalej jak w ciągu ostatnich 2 dni pisałem, wprawdzie przy innej
okazji (może nawet dwa razy), że bez konkretnej filozofii, jaką każdy
posiada (jedni świadomie inni nieświadomie) nie da się zrobić ani jednego
kroku - co by potwierdzało, iż zdają sobie sprawę z całej zależności-
dlatego nie jestem w stanie przytoczyć pojedynczego przykładu.

Z poważaniem,
PowerBox

Narcyzm
SALA DO WYNAJĘCIA na godziny KRAKÓW