niesmiale pytanie

1. Data: 2001-08-04 14:13:47

Temat: niesmiale pytanie
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz nie moge sobie darowac, ze nie bedzie mnie w Gdansku na spotkaniu
grupy, caly czas usilnie glowkuje, jakby tu takie spotkanko powotrzyc. I mam
pytanie - moze ze zbyt duzym wyprzedeniem, ale co mi tam. A moze kochani
odwiedzilibyscie Poznan 11 listopada ? Pogadalibysmy i najedli sie rogali
marcinskich :-))))
Herbatka

1. Data: 2001-08-04 16:55:27

Temat: Re: niesmiale pytanie
Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

taaaaaaaaaaak, rogale marcina sa pyszne!!!
namawiam więc wszystkich!!!
kachna
:) wielkie dzieki Herbatka za pomysł!'

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:00f701c11cef$b2772a00$0200a8c0@BeataMoryl...

1. Data: 2001-08-05 06:21:10

Od: "grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odwiedzilibyscie Poznan 11 listopada ? Pogadalibysmy i najedli sie rogali

Buuuuu, mam syna Marcina (11.11), meza Witolda i psiapsiolke Renate(12.11)
grazyna

1. Data: 2001-08-05 08:06:21

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odwiedzilibyscie Poznan 11 listopada ? Pogadalibysmy i najedli sie rogali

Nie mówię nie. ;-)

--
Konrad J. Brywczyński

"Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
Ł. Jakubowski

1. Data: 2001-08-05 13:22:18

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odwiedzilibyscie Poznan 11 listopada ? Pogadalibysmy i najedli sie rogali

Hejka!

Ja jestem jak najbardziej za ;-) Mam nadzieje, ze nie bede musiala
uczesniczyc sluzbowo w jakiejs imprezie panstwowej;-)?

Pozdrawiam,

Kaliope
--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-08-05 20:08:10

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pytanie - moze ze zbyt duzym wyprzedeniem, ale co mi tam. A moze kochani
> odwiedzilibyscie Poznan 11 listopada ? Pogadalibysmy i najedli sie
Wiem, wiem ale dlaczego aż 11 listopada?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-08-05 20:31:42

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, wiem ale dlaczego aż 11 listopada?
> pozdr. Jerzy

Bo wtedy a rogale :-)
Herbatka

1. Data: 2001-08-05 21:15:01

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:005d01c11ded$ab03eb60$0200a8c0@BeataMoryl...

kachna

1. Data: 2001-08-06 08:49:16

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kachna <k...@w...ps.pl.USUNTO> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9kkd2u$k9o$...@n...tpi.pl...
> kachna
Chcecie powiedzieć, że te rogale są dostępne tylko w święto?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-08-06 11:28:00

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik kachna <k...@w...ps.pl.USUNTO> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9kkd2u$k9o$...@n...tpi.pl...
> Chcecie powiedzieć, że te rogale są dostępne tylko w święto?

Te w swieto sa najlepsze :)

Jader

sadyl sie zlamal - czyli galerii ciag dalszy ;-)
zarcie
Coś na rocznicę ślubu?
proszę o przepis na mase z galaretki
sos teryiaki