nieświeży oddech

1. Data: 2004-09-26 10:58:01

Temat: nieświeży oddech
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jak pozbyć się tej dolegliwości, częste mycie zębów nie pomaga. Dodam, iż w
dzieciństwie miałem mieć wycięte migdałki ale nie doszło do tego zabiegu,
czy może to mieć związek z nimi.
Pozdrawiam. Marek

2. Data: 2004-09-26 12:40:25

Temat: Re: nieświeży oddech
Od: "Caramba" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
iż w
> dzieciństwie miałem mieć wycięte migdałki ale nie doszło do tego

na moje to masz kamien. idz do dentysty go usun i powino byc po sprawie.

3. Data: 2004-09-26 15:01:45

Od: "Asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>  >
>  >
>

>  na moje to masz kamien. idz do dentysty go usun i powino byc po sprawie.

Wiesz ....kamień kamieniem ale jeśli Marek miał problemy z migdałkami to
przecież możliwe że nieświeży oddech nie pochodzi od kamienia na zębach a ma
inne podstawy.Możliwe też Marku że to problem gastryczny ale tu powinien
wypowiedzieć się specjalista.
Ostatnio jest to problem wielu osób na całym świecie/był program w tvp /coraz
częściej osoby dbające o jamę ustną mają kłopoty z nieświeżym oddechem-zapytaj
w aptece o tabletki/jeśli dotyczy to jednak spraw gastrycznych/podobno są
takie które neutralizują kwasy czy coś takiego,niestety nie jetem tu fachowcem.
Jeśli to migdałki to pozostaje wizyta u laryngologa.
Pozdrawiam Asia

4. Data: 2004-09-26 15:43:51

Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos "Marek" <m...@w...pl>
grzmiąc na głowami przerażonych istot przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

Marek ostatnio zapytal 3 razy i chyba nawet nie przeczytal odpowiedzi,
przynajmniej tak mi sie wydaje...

pozdrawiam
Klapuch

-------------------------
//(\ /)\\ Klapuch
(/: ' ' :\) gg: 3736633
^.---.^ www.klapuch.komrel.net
: '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

5. Data: 2004-09-26 17:01:52

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> napisał(a)
wnews:oqodl0tufl62tbqtb7ie1kad2cr8l66bvk@4ax.com:

> Marek ostatnio zapytal 3 razy i chyba nawet nie przeczytal odpowiedzi,
> przynajmniej tak mi sie wydaje...

Dlatego odemnie dostal PLONKA :D

--
Pozdr. Hektor