nieudana okulizacja ?

1. Data: 2009-04-05 11:28:02

Temat: nieudana okulizacja ?
Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ubiegłego lata postanowiłem zaszczepić wiśnię. jeden okulant usechł a
drugi się przyjął, ale... wygląda na pąk kwiatowy. Czy w takim wypadku
coś z niego będzie?

pozdrawiam

Przemek

2. Data: 2009-04-05 11:33:30

Temat: Re: nieudana okulizacja ?
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

cyklista pisze:
> Witam
>
> Ubiegłego lata postanowiłem zaszczepić wiśnię. jeden okulant usechł a
> drugi się przyjął, ale... wygląda na pąk kwiatowy. Czy w takim wypadku
> coś z niego będzie?

Kwiat?
;-)
--
pozdr. Jerzy

3. Data: 2009-04-05 11:38:09

Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2009-04-05, nie o godzinie 13:33 +0200, JerzyN pisze:

> Kwiat?
> ;-)
Ale pęd już z niego nie wyrośnie?

4. Data: 2009-04-05 19:00:41

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

cyklista pisze:

> Ale pęd już z niego nie wyrośnie?

Czasami cuda się zdarzają, więc nie trać nadziei.
Tym bardziej w Wielkim Tygodniu.
--
pozdr. Jerzy

Nieznana mi choroba - jak to zwalczać