niezłe placuszki z serem i otrębami

1. Data: 2004-09-16 08:22:28

Temat: niezłe placuszki z serem i otrębami
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

dopadła mnie plackomania i dziś na śniadanie wyczarowałam (z pomocą przepisu
rzecz jasna) bardzo smaczne placuszki , a jakie pożywne :))
więc dziele się
Placki z otrąb owsianych
Potrzebne są otręby owsiane stabilizowane

2 jaja
1 łyżka cukru
1 łyżeczka utartej skórki z cytryny
40 dkg twarogu
To wszystko zmiksować , potem dodać :
2 łyżki rodzynek
1 łyżke ziaren sezamu
1/2 szklanki otrąb
wymieszć i pozostawić na 1/2 godziny w spokoju
Formować placki i smażyć na oleju na złoto-brązowy kolor
Pisze aby jeść popijając sokiem owocowym a my pochłoneliśmy z dżemem
wiśniowym :))

smacznego
Magda

1. Data: 2004-09-16 09:28:29

Temat: Re: niezłe placuszki z serem i otrębami
Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ooo - ostatnio właśnie myślałam o takich placuszkach...
dziś zrobię!!
Dzięki za pomysł :-))

Jini - anioł kobieta ;-)

1. Data: 2004-09-16 09:36:55

Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
przepisu
> rzecz jasna) bardzo smaczne placuszki , a jakie pożywne :))

Przepis brzmi smkowicie, na pewno wyproboje
pzrd
Ktoska

1. Data: 2004-09-19 17:40:07

Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więc dziele się
> Placki z otrąb owsianych
> Potrzebne są otręby owsiane stabilizowane

przepis mi si spodobal sprobowalam, a dzien pozniej kiedy w lodowce zabraklo
twarogu
zrobilam tak:
zmiksowalam 0,5 kg suchcych platkow owsianych
dodalam szklanke wody (pewno mleko byloby lepsze ale akurat tego tez w
lodowce nie bylo)
duzy jogurt naturalny
cukier do smaku
2 jaja
odstawilam na 0,5 godziny
wrzucilam troszke pokruszonych orzechow wloskich, sezamu, pokrojone w male
plasetrki gruszki i rodzynki
usmazylam na oleju

pychota!!!!
Ktoska