niski puls

1. Data: 2007-05-13 20:18:41

Temat: niski puls
Od: "kubuś" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ciśnienie 119/77 puls 49 powinno niepokoić ? Czy przy takim wyniku można
być sennym ? Mąż przeszedł niedawno udar mózgu i jest na lekach na
nadciśnienie, ale ostatnio jest bardzo senny ( musi dodatkowo spać w ciągu
dnia ). A dzisiaj ten puls jest wyjątkowo niski. Trochę się martwię...
Iwona

2. Data: 2007-05-13 20:20:57

Temat: Re: niski puls
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 May 2007 22:18:41 +0200, kubuś wrote:

> [...]
> nadciśnienie, ale ostatnio jest bardzo senny ( musi dodatkowo spać w ciągu
> dnia ). A dzisiaj ten puls jest wyjątkowo niski. Trochę się martwię...

Słusznie się martwisz, niech męża (i jego leki) obejrzy lekarz.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

3. Data: 2007-05-15 08:25:22

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał(a):

> Słusznie się martwisz, niech męża (i jego leki) obejrzy lekarz.

Hmm, ale chyba nie zawsze niski puls jest be?
Mam spoczynkowy od lat w okolicach 55 uderzeń/min. i dobrze mi z tym...
wysiłkowego staram się nie przekraczać 150 - nie wpadło mi do głowy, by
coś z tym, mogło być nie tak, ale ta Twoja odpowiedź na post mnie
zastanowiła.
--
pa, Basia
http://bajarka.fotolog.pl/ (goryczka wiosenna, czyli głowa do góry)

4. Data: 2007-05-15 09:28:27

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 May 2007 10:25:22 +0200, BBjk wrote:

> [...]
> wysiłkowego staram się nie przekraczać 150 - nie wpadło mi do głowy, by
> coś z tym, mogło być nie tak, ale ta Twoja odpowiedź na post mnie

Jeśli jesteś młodym, wysportowanym człowiekiem, nie przyjmującym na
stałe żadnych leków - nie widzę powodów do paniki.
Sportowcy/ludzie czynnie uprawiający jakąś formę aktywności fizycznej
wymagającą wytrzymałości (bieganie, rower etc) często mają wolną akcję
serca. To normalne.
Co innego starszy człowiek, po uradze, obciążony internistycznie. Tu
kryteria są inne.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

poszukiwanie przyczyny dolegliwosci
pobranie narządów
Jakie samopoczucie po operacji tarzcycy?
hormony żeńskie