niskie osoby

1. Data: 2003-10-16 17:54:20

Temat: niskie osoby
Od: "Wojciech Piotrowicz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w imieniu koleżanki szukam kontaktu z osobami niskimi (<130 cm). w sieci
nie ma o tym nic, pisza jedynie o stowarzyszeniu, ale ani slowa o
jakimkolwiek kontakcie z nimi. pomoze ktos??

--
Wojciech Piotrowicz
http://www.piotrowicz.w.pl

2. Data: 2003-10-16 19:27:37

Temat: Re: niskie osoby
Od: "Roma" <rom.ma@w p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Piotrowicz" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bmmm4d$ogc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> w imieniu koleżanki szukam kontaktu z osobami niskimi (<130 cm). w sieci
> nie ma o tym nic, pisza jedynie o stowarzyszeniu, ale ani slowa o
> jakimkolwiek kontakcie z nimi. pomoze ktos??

Czy chodzi Ci o achodroplazje, chondrodystrofie,krotkokonczynowosc,
niskoroslosc, karlowatosc..?
Jezeli tak napisz na priv- moze bede mogla pomoc- jaklis czas temu badalam
problem i udalo mi sie zdobyc jakies kontakty- moze Ci sie przydadza.
Pozdrawiam
Roma
P.S.
usun spacje z mego adresu