<no subject>

1. Data: 2004-07-23 11:50:43

Temat: <no subject>
Od: w...@p...com (Witek) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Ostatnio na trawniku rozplenił mi się mech - zawsze tam był, ale niewiele,
nie przeszkadzał mi. Teraz jest go trochę za dużo. Co zrobić, aby go
zlikwidować?

Witek

2. Data: 2004-07-23 13:40:27

Temat: Re: <no subject> powinno byc - mech na trawniku
Od: w...@p...com (Witek) szukaj wiadomości tego autora

on 23-07-04 13:50, Witek at w...@p...com wrote:

> Witam serdecznie
>

> Ostatnio na trawniku rozplenił mi się mech - zawsze tam był, ale niewiele,
> nie przeszkadzał mi. Teraz jest go trochę za dużo. Co zrobić, aby go
> zlikwidować?

przepraszam, nie wpisałem tematu

Witek

3. Data: 2004-07-23 14:10:55

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" <w...@p...com>

Nie niszcz mchu, jest 100 razy lepszy od trawnika.

> przepraszam, nie wpisałem tematu

I tak było lepiej.
--
Pozdrawiam, Jerzy

4. Data: 2004-07-23 22:08:40

Temat: Re: <no subject>
Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witek wrote:
> Witam serdecznie
>

> Ostatnio na trawniku rozplenił mi się mech - zawsze tam był, ale
> niewiele, nie przeszkadzał mi. Teraz jest go trochę za dużo. Co
> zrobić, aby go zlikwidować?

posyp wapnem...
ale rozsądnie, na Boga!

moon

5. Data: 2004-07-23 22:40:19

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał

> niewiele,
>
> Nie niszcz mchu, jest 100 razy lepszy od trawnika.

Wg mnie Wojtek pyta o mech, a nie co jest 100 razy lepsze od trawnika.

To przy okazji: co jest 50 razy lepsze od trawnika?
Półmech? 1/2 robota?

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

6. Data: 2004-07-24 04:20:36

Temat: Re:mech na trawniku
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" <w...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]

1) Wygrabić
2) Wypiaskować
3) Zwapnować
4) Użyć siarczanu żelaza/środków typu Antymech, Mogeton etc.
5) "Przewietrzyć trawnik" (aeracja, wertykulacja itp.).

Któryś z tych zabiegów lub wszystkie razem powinny pomóc:-)

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2004-07-24 06:27:32

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie nie przeszkadzało że trawa rosnie ale ostatnio (to znaczy jakis mc
wstecz) mój trawnik dostał głupawki i rosnie tak, że w zasadzie powinnam go
kosic co 4 dni, nie rozumiem dlaczego, sąsiad kosi raz w mc i to chyba dla
zasady, bo u niego trawa wcale nie rosnie.Co robić? nie podlewac?

Pzdr zmęczona
Kuleczka

8. Data: 2004-07-24 11:59:32

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl>
> Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl>
[...]

> Wg mnie Wojtek pyta o mech, a nie co jest 100 razy lepsze od trawnika.

Masz chyba Piotrze problem z rozumieniem tekstu wyswietlanego na
ekranie.
;-)

> To przy okazji: co jest 50 razy lepsze od trawnika?

Wg mnie to nie udzieliłeś Wojtkowi żadnej odpowiedzi.
Prawdę mówiąc nie udzieliłes mu zadnej odpowiedzi.
Nic nie powiedziałes na temat.
Kompletnie.
0
:-)

> Półmech? 1/2 robota?

I nie sil się na marne dowcipy.
Szkoda twego czasu [talentu] na to.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

9. Data: 2004-07-24 13:11:49

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Kuleczka" <a...@i...pl> wrote in message

> [...]
> kosic co 4 dni, nie rozumiem dlaczego, sąsiad kosi raz w mc i to chyba dla
> zasady, bo u niego trawa wcale nie rosnie.Co robić? nie podlewac?

Nie podlewac, nie nawozic, nie wertykulowac itp. Poza tym sprawdz, czy to co
rosnie to na pewno trawa. Czasem jakas turzyca potrafi rosnac jak oszalala.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2004-07-25 22:05:32

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał

> Wg mnie to nie udzieliłeś Wojtkowi żadnej odpowiedzi.
> Prawdę mówiąc nie udzieliłes mu zadnej odpowiedzi.
> [...]

Bo odpowiadałem "do" Ciebie, nie Wojtkowi:-)

> I nie sil się na marne dowcipy.
> Szkoda twego czasu [talentu] na to.
> ;-)

:-)Po prostu nie lubię postów w trybie rozkazującym:-)
"Nie niszcz mchu[...]" - dla mnie to nakaz.

Pozdrawiam
p...@r...pl

rosliny wodne + owady
aeracja wertykulacja trawnika i skorki