(none)

1. Data: 2000-02-15 13:56:57

Temat: (none)
Od: o...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Czasm zaglądam do Waszej Grupy i mam wrażenie, ze jestescie jacyś smutni.
Myślałam, że miłośnicy przyrody, ogrodnicy, działkowicze to jakieś weselsze
towarzystwo.
Jakieś grille, śpiewanie, dowcipy, albo choćby dużo radości z własnoręcznie
posadzonej roślinki..... Tymczasem obserwuję niemal wyłącznie "poradnictwo
technologiczne".
Chociaż wczoraj zdarzył się wyjątek. Walentynkowe przekomarzanie się chłopaków (bez
obrazy - to komplement) zrobiło na mnie wrażenie, że być może poczucie humoru nie
jest obce miłośnikom ogrodów.
Przy okazji dziękuję za róże, bo też mam się za ogrodniczkę.
Mam propozycję. A może by tak wprowadzić zwyczaj, że każdą korespondencję będzie się
kończyło branżowym, ogrodniczym dowcipem? Może być i o ogrodniczkach - blondynkach,
czyli o mnie! Nie obrażę się. A może jakiś supernowatorski przepis na griila, a może
wiersz.... Wszak niedługo wiosna, która nastraja...
Przepraszam, że się wcinam, ale :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))
Pozdrawiam
O.

1. Data: 2000-02-15 19:28:18

Temat: Re: (none)
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czasm zaglądam do Waszej Grupy i mam wrażenie, ze jestescie jacyś smutni.

To chyba dlatego, że (jak jeden grupowicz kiedyś pisał) ogródek czyni
swojego ogrodnika meteopatą:-)

>Myślałam, że miłośnicy przyrody, ogrodnicy, działkowicze to jakieś weselsze
towarzystwo.

Popatrz w archiwum, nie znam weselszego (ale nie wesołkowatego(jak jeden
grupowicz kiedyś napisał)) towarzystwa.

> [...]
supernowatorski przepis na griila, a może wiersz.... Wszak niedługo wiosna,

A gdzie ten dowcip?.... czyżbyś używała czcionki sympatycznej?:-)
Pozdrowienia
p...@r...pl - kiedyś szatyn (a może blondyn?-nie pamiętam:-)

no to o kaktusach
Program do projektowania ogrodu ?