norel

1. Data: 2003-07-31 08:29:19

Temat: norel
Od: "d." <d...@a...NSnet> szukaj wiadomości tego autora

witam,

od ponad tygodnia szukam norela w warszawie (grochow, centrum). wszedzie
jest tylko ten na cellulit, a ja potrzebuje na rozstepy, bo zaczelam sie
lekko sypac :) czy wycofali juz tamten krem czy po prostu mam pecha? kobiety
w aptekach mowia, ze zamawaiaja na rozstepy, ale dostaja nie taki, jaki
chcialy.
moze jakis sprawdzony adresok, gdzie ten krem moge dostac?

pozdrawiam i zycze chlodnego dnia :)
dagmara

1. Data: 2003-07-31 08:54:53

Temat: Re: norel
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d." <d...@a...NSnet> napisał w wiadomości
> [...]
> chcialy.
> moze jakis sprawdzony adresok, gdzie ten krem moge dostac?

widziałam taki krem w skleie internetowym www.esentia.pl
Pozdrawiam i udanych zakupów

P.s napisz za jakis czas jak działa, też jestem zainteresowana

1. Data: 2003-08-01 09:07:46

Od: "magdha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> widziałam taki krem w skleie internetowym www.esentia.pl
> Pozdrawiam i udanych zakupów
>
> P.s napisz za jakis czas jak działa, też jestem zainteresowana

Z racji tego, ze tez szukam Norela na rozstepy tyle ze we Wroclawiu,
weszlam na esentie i nie ma tam nic takiego. Wszystko dotyczy preparatow
walczacych z cellulitem a nie z rozstepami. Dlatego dzisiaj kupilam balsam
ultrawygladzajacy Tolpy (walczy i z cellulitem i z rozstepami). Sporo
dobrego sie nasluchalam o kosmetykach Tolpy, wiec postanowilam
sprobowac...zobaczymy

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-08-01 17:32:00

Od: "BaM" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magdha" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ultrawygladzajacy Tolpy (walczy i z cellulitem i z rozstepami). Sporo
> dobrego sie nasluchalam o kosmetykach Tolpy, wiec postanowilam

To koniecznie daj znac jakie masz rezultaty.
Codziennie jestem obok stoisk z tymi kosmetykami ale sie nie moge przekonac
jakos...

Pozdrawiam
BaM

1. Data: 2003-08-01 19:53:58

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Magda
>
> Dziwne jeszcze kilka dni temu widzaiłam ten krem, sama sie zastanawiałam
czy go nie kupić. Trudno, podobno na rozstepy rewelacyjan jest MUSTELA ito
na 100%Gaelnic wiem bo uzywałam. Napisz jakie rezulatay da ten ktory
kupiłaś.

1. Data: 2003-08-01 22:30:43

Od: "d." <d...@a...NSnet> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ultrawygladzajacy Tolpy (walczy i z cellulitem i z rozstepami). Sporo
> dobrego sie nasluchalam o kosmetykach Tolpy, wiec postanowilam

heja,

no i znalazłam. faktycznie wszystkie są na cellulit + coś jeszzce, np.
rozstępy lub kruche naczynka itp. balsam zostawia przyjemną poświtkę, ale o
tym już dużo tu swego czasu było :) dajcie znać, proszę, jak ta Tolpa :)

miłego weekendu i pozdrawiam,
d.

peeling Bandi
do mężatek