noszenie okularow

1. Data: 2004-07-07 22:25:53

Temat: noszenie okularow
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc
podjalem decyzje o zalorzeniu okularow na stale
wada +1.0 cyl i 0.5 sph

tylko jakos caly czas czuje okulary na nosie
ciagle mnie uciskaja
czy to kwestia przywyczajenia ?
dajcie mi jakies rady co do codziennego noszenia

2. Data: 2004-07-07 23:02:19

Temat: Re: noszenie okularow
Od: Mac <s...@e...kd> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik s...@p...onet.pl napisał:

> [...]
> ciagle mnie uciskaja
> czy to kwestia przywyczajenia ?
> dajcie mi jakies rady co do codziennego noszenia

kup lekkie
najlepiej bez noskow ktore niby maja pomagac a mi sie wrzynaja

3. Data: 2004-07-08 07:26:43

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to kwestia przywyczajenia ?

w moim przypadku potrzeba bylo troche czasu, zebym przyzwyczaila sie do
okularow, najlepiej kup lekkie, z plastikowymi szklami, znacznie poprawiaja
komfort noszenia :-) ja juz swoich wlasciwie nie czuje

pozdrawiam
Agnieszka

4. Data: 2004-07-08 20:12:37

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba zwana Agnieszka, z adresu <a...@b...wroc.pl> napisała:
> ja juz swoich wlasciwie nie czuje

Hehe, ja też nawet dziwnie się bez nich czuję :)

Justyna
howuser&userid=1489708

5. Data: 2004-07-09 10:36:36

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciagle mnie uciskaja
> czy to kwestia przywyczajenia ?
> dajcie mi jakies rady co do codziennego noszenia

Przez pierwsze dni może być strasznie. To kwestia przyzwyczajenia, ale
dopasowanie też jest ważne. Optyk u którego robiłeś okulary napewno Ci
dopasuje. Na początku jeszcze bedziesz dziwnie widział przez szkła.
Piotr

6. Data: 2004-07-09 10:52:48

Od: "beata" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Noszę 8 lat okulary oprawki sprawiłam sobie chyba świetne ale jak to z
protezą przeszkadza i już.
Komfort widzenia przedłożyłam ponad wszystko.

pdr
wierna czytelniczka Jo

7. Data: 2004-07-09 11:00:15

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Noszę 8 lat okulary oprawki sprawiłam sobie chyba świetne ale jak to z
> protezą przeszkadza i już.
> Komfort widzenia przedłożyłam ponad wszystko.

Noszę okulary od 5 roku życia (to już ponad 25 lat) Jak było na początku nie
pamiętam, ale teraz jest bardzo dobrze. zupełnie ich nie czuję. Czasem do
tego stopnia, że dłonią się upewniam czy je mam
Piotr

8. Data: 2004-07-10 11:47:23

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl w <0...@n...onet.pl> pisze:

> [...]
> ciagle mnie uciskaja
> czy to kwestia przywyczajenia ?
> dajcie mi jakies rady co do codziennego noszenia

Okulary to zło, zepsują Ci oczy - a dlaczego, to sobie już poczytaj jak
powstają wady (krótkowzroczność i dalekowzroczność) i co robią okulary.
Oczywiście nie mam nic do okularów ochronnych, przeciwsłonecznych lub
takich na szpan. Jeśli chodzi o kwestie urody to ponoć też się
sprawdzają. ;-)

Jak jesteś młody to są specjalne ćwiczenia na oczy, niektórzy je z czymś
jeszcze stosują (np Artur Smutko chyba z biopolem) i są efekty w postaci
poprawy widzenia czy nawet zupełnego wyleczenia wzroku. Jak masz kase to
idziesz na laserową i masz z głowy problem (2000 zł chyba jedno oko), no
chyba, że masz bardzo dużą wade. Jak dla mnie to Twoje to specjalne
ćwiczenia na oczy i masz okulary z głowy. Okulary jedynie w koniecznych
przypadkach - czyli na jazde samochodem, tudzież strzelanie w woju ;-),
oczywiście do czasu, aż sobie wzroku nie poprawisz trwale innymi
metodami.

9. Data: 2004-07-10 12:59:22

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Okulary to zło, zepsują Ci oczy

ROTFL :)
A lekarze maja kontrakty z diablem, w szpitalach produkuje sie bron
biologiczna a Talibowie opanowuja caly kraj...

> Jak jesteś młody to są specjalne ćwiczenia na oczy, niektórzy je z czymś
> jeszcze stosują (np Artur Smutko chyba z biopolem)

a Mietek od sasiadow cwiczy popijajac winem marki "wino"

BP NMSP i chyba lepiej bedzie jesli udam sie na zasluzony weekend...

Robert Milewski

PS Ale te "kontrakty z diablem" cos maja z rzeczywistosci :)

10. Data: 2004-07-10 19:50:58

Od: "Ola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>aly czas czuje okulary na nosie ciagle mnie uciskaja
> czy to kwestia przywyczajenia ?

Uciskaja Cie, poniewaz masz zle ustawione noski. U optyka powinni poprawic.
Moje trzymaja sie elegancko;) Nic nie uciska, nie wrzyna sie i nie
pozostawiaja sladow, jak to bywa u niektorych. Po prostu kwestia ustawienia.
Nie rob tego sam, mozna zlamac.
Okulary z plastikowymi soczewkami sa lekkie i wygodne. Chociaz przy Twojej
wadzie co do ciezaru nie bedzie znacznych roznic.

Do lekarzy - prosze o odp.
Węzły chłonne
Dzienna dawka rutyny
Prolaktyna