noszenie okularow

21. Data: 2004-07-13 11:54:59

Temat: Re: noszenie okularow
Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert w <cd099q$sdo$1@sunflower.man.poznan.pl> pisze:

> odpowiem Ci niemal Twoimi slowami:
> "Bardzo chciałbym Ci wierzyć z tą Twoją (Batesowcow) poprawą dzięki
> cwiczeniom, ale
> chyba już jestem za stary na to"

Więc zapisz się do Artura Smutko, który stosuje taką metodę i to działa.
Jeśli Twój wzrok jest zdrowy to spytaj tych co skorzystali z jego
pomocy. Nie musisz mi wierzyć, spytaj innych - a jest ich sporo, w
internecie wielu znajdziesz bez problemu.

> Chodzi o analogie. Jezeli ktos (z roznych powodow) nie jest w stanie pojac
> jakiegos stanu rzeczy, podaje mu sie sytuacje w ktorych zachodza analogiczne
> relacje i mozna wyciagnac analogiczne wnioski. Czesto (przy okreslonych
> sprzyjajacych czynnikach) wykorzystujac rozumowanie analogiczne jest w
> stanie pojac sytuacje ktora pierwotnie przerosla jego mozliwosci.

Zła analogia. Jak się już chce zabłysnąć w tłumie, to daje się odpowiednią.

> "Jak uwazam inaczej"... (BP NMSP)
> Ale dziekuje. Pozostane jednak przy wiedzy medycznej. A jezeli chcesz
> uprawiac znachorstwo lub mowiac ogolnie paranauki oswiadczam Ci ze nie
> jestes na odpowiedniej grupie (NTG).

Bardzo irytuje mnie wypaczanie faktów w imie ideologii lekarskiej. Ja
poraz kolejny mówie o faktach. Mówie, że znam tysiące osób, którzy noszą
okulary odkąd je znam (czasami to będzie kilkanaście lat) i wciąż je
noszą. Tylko oprawki zmieniają, szkła pewnie też. Dowiedziałem się od
wielu osób też, że znają takie którym ćwiczenia poprawiły wzrok (sam
takiego znajomego nie mam). Też dowiedziałem się o metodzie Artura
Smutko, chcesz wiedzieć więcej poczytaj na jego temat.

A skoro już jesteś przy wiedzy medycznej to w jaki sposób laserowymi
operacjami się wzrok poprawia? Może laser nakłada warstwe okularów i
przykleja, żeby był efekt okularów (BP NMSP)? No jesteś przy wiedzy
medycznej to odpowiedz, bo jeszcze się okaże, że sam ją zanegujesz.

> Bardzo. Cytuje:
> "Sam mam -3,5, ale odkąd przestałem nosić okulary (5 lat) (...)"
> Czy prowadzisz samochod? Jesli tak - patrz moje slowa powyzej. Jesli nie
> masz nic do powiedzenia - nie mow - a nie uzywaj zwrotow typu "Czytasz moje
> posty uważnie?"

Poraz kolejny zapytam: czy czytasz uważnie moje post*y*?

> Kreca nosem bo sa widocznie kulturalni i opanowani, trafisz kiedys na kogos
> bardziej bezposredniego to Cie wysmieje po prostu...
> Proponuje EOT i zycze owocnych rozmow na paranaukowych grupach.

Czyli wynika z tego, że jestem niekulturalny i nieopanowany, bo zadaje
niewygodne pytania okulistom, gdyż zależy mi na moich oczach? A, to
przepraszam.

22. Data: 2004-07-13 13:57:25

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo chciałbym Ci wierzyć z tą Twoją poprawą dzięki okularom, ale
> chyba już jestem za stary na to. Zważ na to, że ja nie mówie o wkładkach
> do butów, protezach zębowych tylko o oczach. I nie mów mi, że okulary
> coś naturalnego stymulują.
>
> PS Kodowanie sobie ustaw.

Ale jak nie chcesz to nie wierz. Nie mam w tym żadnego interesu. Nawet jak
nic nie stymulują (a chyba czasem tak) to przynajmniej opóźniają dalszą
degradację. tak jak w przypadku każdej protezy.

P.S. O co chodzi z tym kodowaniem? u mnie jest wszystko ok. Ale u innych
pewnie nie, bo nie Ty pierwszy mi to piszesz. Co mam więc konkretnie zrobić?

Piotr

23. Data: 2004-07-13 17:28:50

Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc zapisz się do Artura Smutko, który stosuje taką metodę i to działa.

Jestes rozbrajajacy

> Jeśli Twój wzrok jest zdrowy to spytaj tych co skorzystali z jego
> pomocy. Nie musisz mi wierzyć, spytaj innych - a jest ich sporo, w
> internecie wielu znajdziesz bez problemu.

Nie mam problemow ze wzrokiem, a jesli bede mial skorzystam z metod uznanych
medycznie, udowodnionych naukowo. Pisalem o tym, ktos komus zarzuca
niedokladne czytanie postow?

> Zła analogia. Jak się już chce zabłysnąć w tłumie, to daje się
odpowiednią.

Kolejny raz nie wiedzac co powiedziec rzucasz jakis "byle moral".

> [...]
> poraz kolejny mówie o faktach. Mówie, że znam tysiące osób, którzy noszą
> okulary odkąd je znam (czasami to będzie kilkanaście lat) i wciąż je

Gratuluje tak licznego towarzystwa. "znam tysiace osob ktore..." podobnie
jak "wojka stryjek mowil, ze jemu pomoglo..." to nie sa fakty i jesli tego
nie rozumiesz to nie mamy o czym rozmawiac. O faktych poszukaj troche w
pierwszej lepszej czytelni, dzial "nauki medyczne".

> Tylko oprawki zmieniają, szkła pewnie też. Dowiedziałem się od
> wielu osób też, że znają takie którym ćwiczenia poprawiły wzrok (sam
> takiego znajomego nie mam).

Ot wlasnie...

> A skoro już jesteś przy wiedzy medycznej to w jaki sposób laserowymi
> operacjami się wzrok poprawia? Może laser nakłada warstwe okularów i
> przykleja, żeby był efekt okularów (BP NMSP)?

Dlaczego probujesz mi zasugerowac ze porownywalem korekcje przy pomocy
szkiel optycznych z laserowa korekcja wad wzroku? Nikt tu nie neguje
skutecznosci tych metod. Ale zdaje sie nie o laserowej korekcji
rozmawialismy? Czy moze niedokladnie cos czytam?

> Poraz kolejny zapytam: czy czytasz uważnie moje post*y*?

Jesli cos gdzies przeoczylem to zamiast powielac swoje nie wnoszace tresci
pytania moglbys nakierowac mnie o co Ci chodzi. Wydaje mi sie ze nie
udzieliles odpowiedzi czy prowadzisz samochod a z tego co pisales wynikalo
ze masz wade wzroku i zaprzestales noszenia okularow.

> Czyli wynika z tego, że jestem niekulturalny i nieopanowany, bo zadaje
> niewygodne pytania okulistom, gdyż zależy mi na moich oczach? A, to
> przepraszam.

Nie, nie wynika to z tego. Nie wyciagasz logicznie uzasadnionych wnioskow.
Konczac powtorze: metody o ktorych wspominasz nie sa uznane przez nauki
medyczne, nie udowodniono ich skutecznosci. Mozesz miec swoje wlasne
poglady, tyle ze ta grupa nie jest odpowiednim miejscem do ich
rozpowszechniania. Poszukaj w archiwum na temat FAQ, przy okazji bylo duzo o
tematyce grupy.
Dla mnie EOT i tak juz zbyt duzo zostalo powiedziane, a przeciez zadna
argumentacja nie ma sensu jesli ktos podwaza sens nauk medycznych.

Robert Milewski

24. Data: 2004-07-14 14:58:46

Od: "Artek" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> P.S. O co chodzi z tym kodowaniem? u mnie jest wszystko ok. Ale u innych
> pewnie nie, bo nie Ty pierwszy mi to piszesz. Co mam więc konkretnie
zrobić?

W tej wiadomości jest OK, w poprzedniej było cp-1250.

Pozdrawiam,
Artur

Do lekarzy - prosze o odp.
Węzły chłonne