nowa

1. Data: 2003-04-22 05:39:17

Temat: nowa
Od: "triger" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich,
jestem od tygodnia posiadaczką bardzo zaniedbanego ogródka działkowego i
chętnie skorzystam z porad.
Porad elementarnych :-)
poza chęcią nie znam sie na niczym.
W pierwszej kolejności potrzebuję kosiarki, nie elektrycznej, i chyba nie
nowej, bo drogo.
Czy możecie doradzić gdzie szukać informacji, komisów, etc..

--
Ania
Gliwice

2. Data: 2003-04-22 06:26:30

Temat: Re: nowa
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nowej, bo drogo.
> Czy możecie doradzić gdzie szukać informacji, komisów, etc..

:)
w sieci szukaj na allegro
i wybieraj sprzet znajdujacy sie w Twojej okolicy
abys mogla przed zakupem zobaczyc i sprawdzic go
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2003-04-22 06:56:54

Od: "triger" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki.
Właśnie sobie pooglądałam oferty. Niestety nic dla siebie nie znalazłam.
A co myślicie o kosiarce mechanicznej ? ekologiczna ale chyba mało
popularna, dlaczego ?

Ania

4. Data: 2003-04-22 07:25:59

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

triger napisał(a) w wiadomości: ...
>Wła?nie sobie poogl?dałam oferty. Niestety nic dla siebie nie znalazłam.
>A co my?licie o kosiarce mechanicznej ? ekologiczna ale chyba mało
>popularna, dlaczego ?

Na dodatek tania w eksploatacji :)
Nikomu nie chce sie jednak jej pchac.
Pewnie nie spodoba Ci sie, zwlaszcza jak chcesz miec duzy trawnik.

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2003-04-22 07:50:36

Temat: Odp: nowa
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik triger <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b82p3v$223$...@n...news.tpi.pl...
> Dzięki.
> Właśnie sobie pooglądałam oferty. Niestety nic dla siebie nie znalazłam.
> A co myślicie o kosiarce mechanicznej ? ekologiczna ale chyba mało
> popularna, dlaczego ?

Chodzi ci o kosiarkę bębnową? Ja taką mam, jeśli trawnik jest mały to
polecam. Jej najwiekszą wadą jest to, że w okresie intensywnego wzrostu traw
trzeba kosić trawnik nawet co trzy dni. Ale jest bardzo wygodna w użyciu
kabel się nie plącze, paliwa nie trzeba dolewać, jest lekka itd.

--
Pozdrawiam, Kaśka

6. Data: 2003-04-22 07:51:03

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "triger" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dzięki.
> Właśnie sobie pooglądałam oferty. Niestety nic dla siebie nie znalazłam.
> A co myślicie o kosiarce mechanicznej ? ekologiczna ale chyba mało
> popularna, dlaczego ?

Dwa powody: a) nadaje się tylko do dobrze utrzymywanych, czytaj:
systematycznie i często koszonych niewielkich, równych trawników, b) wymaga
jednak dosć sporego wysiłku fizycznego.

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2003-04-22 08:02:48

Od: "triger" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ha !
bardzo dziękuję, dodałyści mi odwagi,
podzielę się wrażeniami po koszeniu.
Mam ofertę na kosiarkę mechaniczną waga 8,5 kg. Z tą sobie chyba poradzę.
Ania

8. Data: 2003-04-22 14:43:59

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"triger" <a...@w...pl> wrote in message
> Dzięki.
> Właśnie sobie pooglądałam oferty. Niestety nic dla siebie nie znalazłam.
> A co myślicie o kosiarce mechanicznej ? ekologiczna ale chyba mało
> popularna, dlaczego ?

Najwazniejsza wada, to ze jak trawa jest troche dluzsza, to podskakuje do
gory i jej nie tnie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

Jak stworzyć idealny ogród? - zaproszenie
Gajowiec żółty
Potrzebuje pomocy
Chora Schefflera POMOCY !!!
PEONIE DRZEWIASTE