nowa strona o kuchni

1. Data: 2001-01-03 10:23:50

Temat: Re: nowa strona o kuchni
Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@n...topnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
apisał:92tkhr$5lv$...@n...tpi.pl...
> otwiera - opisałam
> Jajecznicy nie bede komentowal > Pozdrawiam
>
> Ryszard Balawajder

Gdzie znalezliscie jajecznice? Ja znalazlam tylko chlodnik.
DanaB

1. Data: 2001-01-03 10:38:30

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie znalezliscie jajecznice? Ja znalazlam tylko chlodnik.
> DanaB

Dana.
Jajecznice to ja znalazlam wczoraj u siebie w domu na sniadanie- z
cebulka:))))
Znacznie smaczniejsza od tej wirtualnej...
To takie posylwestrowe reminiscencje -cos cieplego, przy tym nie
napracujesz sie, bo jeszcze chodzisz i przysypiasz po katach :)))) wiadomo
dlaczego:))
Na chlodnik za chlodno:))

Cieplo pozdrawiam Wszystkich w Nowym Tysiacleciu

Jola L-L

1. Data: 2001-01-03 11:23:28

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dana" <d...@n...com.pl> napisał...

Jajecznica była na www.kuchnia.hg.pl w odróżnieniu od www.kuchnia.phg.pl

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-01-03 13:30:24

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

To i tak macie szczescie, ze sie Wam te strony otworzyly. www.kuchnia.phg.pl
wcale nie moglam przegladnac, a www.kuchnia.hg.pl otworzyla sie z wielkim
trudem, ale z kolei wiekszosc rzeczy "w przygotowaniu". Zawsze mam ten sam
problem - polskie strony otwieraja mi sie w gorzej niz slimaczym tempie.

Pozdr.,
Danka

1. Data: 2001-01-03 16:44:57

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

calkowicie sie z toba nie zgadzam!

np, strona www.puszkkka.spinacz.pl zostala stworzona dokladnie po to, zeby
to uzytkownicy - ludzie wchodzacy na te strone dodawali swoje przepisy, a
nie administrator. na wejsciu bylo wiec 0 przepisow, a po ponad 7 miesiacach
od stworzenia strony jest juz tych przepisow prawie 1000.

rena

1. Data: 2001-01-04 06:23:37

Od: "\(Na\)Lesnik" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> To takie posylwestrowe reminiscencje -cos cieplego, przy tym nie
> napracujesz sie, bo jeszcze chodzisz i przysypiasz po katach :)))) wiadomo

Wzajemnie i jeżeli mogę, to się dołączam.
A tak przy okazji pytania lajkonika: Dlaczego ta grupa nie ma własnej
strony? A może się mylę? Tak się składa, że ostatnio gościłem u modelarzy i
okazało się, że nie tylko mają własną stronę, ale na dodatek działa... Co o
tym sądzicie?

Pozdrowionka

--
(Na)Leśnik

1. Data: 2001-01-04 09:10:45

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...net.pl> napisał...
> [...]
miesiacach
> od stworzenia strony jest juz tych przepisow prawie 1000.

Wcale się nie dziwię, że jest ich aż tyle, skoro bezczelnie przekopiowujesz
wszystkie przepisy, które pojawiły się na pl.rec.kuchnia... i nie ma mięska
w ich składzie...
Joanna znowu zbulwersowana po przejrzeniu wyżej wymienionej strony

--
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-01-04 13:25:07

Od: GB <g...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:

> Wcale się nie dziwię, że jest ich aż tyle, skoro bezczelnie przekopiowujesz
> wszystkie przepisy, które pojawiły się na pl.rec.kuchnia... i nie ma mięska
> w ich składzie...

Ha, ha! Moze jeszcze zamkniesz www.kuchnia.3miasto.pl? Albo opatentujesz
rosol?
Bez przesady - zrodla sa podane.

--
GB

1. Data: 2001-01-04 13:41:25

Od: <b...@n...topnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pl.rec.kuchnia... i nie ma mięska
> w ich składzie...
> Joanna znowu zbulwersowana po przejrzeniu wyżej

Joanno !!!
NIE MASZ racji w 100 procentach, poniewaz w przypadku
przepisow "makaronowych" to jedna z niewielu witryn, ktorej
Osoba prowadzaca zwrocila sie o oficjalna autoryzacje i ja
uzyskala juz wiele miesiecy temu.
Staje wiec w obronie "makaronowej" zawartosci na
istniejacej od 230 dni witrynie pod adresem:
http://puszkkka.spinacz.pl/
To tak troszke celem uscislenia i zmiejszenia Twojej
bulwersacji... (?)
--
Pozdrawiam - Ryszard Balawajder
www.makaron.pl - www.makaron.ws - www.makaron.it

1. Data: 2001-01-04 16:17:41

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@n...topnet.pl> napisał...

> [...]
> istniejacej od 230 dni witrynie pod adresem:
> http://puszkkka.spinacz.pl/
> To tak troszke celem uscislenia i zmiejszenia Twojej

No to proszę świetny przykład na to że autoryzacji nie było!!!
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=875

Nie jest to mój przepis, natomiast pewność jakoś mam...

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Tort biszkoptowy Stefanka