nowicjusz prosi o pomoc

1. Data: 2001-12-16 18:18:53

Temat: nowicjusz prosi o pomoc
Od: "Tomasz Studniarz" <s...@k...tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

na wiosnę chcę zacząć budowę przydomowego ogrodu (trawnik, ligustr, iglaki
itp.) - dom na ukończeniu, więc czas na ogród.
Proszę o info gdzie znaleźć wiadomości (WWW czy książki), tak by od początku
nie robić błędów

--

----------Pozdrawiam----------
Tomasz Studniarz

2. Data: 2001-12-16 19:34:01

Temat: Re: nowicjusz prosi o pomoc
Od: "Wojciech P" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę o info gdzie znaleźć wiadomości (WWW czy książki), tak by od
początku
> nie robić błędów
>

> --Tomku, ja tez jestem nowicjuszem, ale podam Ci pare adresów, ktore moim
zdaniem sa przydatne:
trawnik
http://ogrody.agrosan.pl/poradnik.html
iglaki
http://iglaki.agrosan.pl/fram.htm - jak iglaki cie interesuja - siegnij tez
do postow sprzed miesiaca mniej wiecej pod tytulem"przesadzanie drzew" albo
" w sprawie ogrodo - lasu"
ogolnie i szczegolowo
http://www.ogrodnik.pl
http://www.plantator.pl/index_2.html
drzewa i krzewy
http://drzewa.sitenet.pl/

kupilem ostatnio ksiazke, ktora mnie odpowiada. Opisuje zakladanie w sposob
prosty i ciekawy.
Stefen Buczacki " Ogrodek - poradnik dla poczatkujacych."
On zrezta napisal caly cykl takich ksiazeczek - ja trafilem na to nawet w
hiprmarkecie.
pewnie inni grupowicze dopisza swoje typy.
na razie maqsz lektury na troche.
wojtek pa

zdjęcia ze spotkań autorstwa K.Wilka
Co ma wieksze owoce: dynia zwyczajna czy arbuz?
Krety - pytanie
Fiołki afrykańskie chorują
O.T. FONTANNY - MEBLE OGRODOWE