nowy (?) program w TV

1. Data: 2000-10-04 07:23:46

Temat: nowy (?) program w TV
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dzisiaj, w każdą środę, na programach regionalnych będą "Tradycje
kulinarne Europy".
Jako, że program adresowany do gospodyń domowych (???) to oczywiście o
debilnej dla świata pracujacego porze, bo o 14:35.

A ja oczywiście zapomniałem nastawić widelca :(

sadyl

1. Data: 2000-10-04 08:49:10

Temat: Re: nowy (?) program w TV
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
> debilnej dla świata pracujacego porze, bo o 14:35.
>
> A ja oczywiście zapomniałem nastawić widelca :(

To bol :( To moze ktos ma karte TV i pusci program w siec...

Jader ;)

Jaś fasola
kuchnia angielska
lody
bylo zupa czosnkowa jest zupa czosnkowo-soczewicowa
Jadlem w...